عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی نماد مخالفت مردم با حضور فتنه گران در عرصه‌های سیاسی کشور است و ما از دولتمردان انتظار داریم این پیام را درک کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های ...

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی نماد مخالفت مردم با حضور فتنه گران در عرصه‌های سیاسی کشور است و ما از دولتمردان انتظار داریم این پیام را درک کنند.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیار مثبتی را انجام داده است اظهار داشت: شرایط فعلی نظام بسیار حساس است زیرا تمامی رسانه‌های غربی برای از بین بردن ماهیت اصلی انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های داخلی باید اثر بخشی خود را افزایش دهند افزود: نظام سلطه یکی از اهدافش این است که رسانه‌های داخلی را بی‌اعتبار سازند؛ چرا که آن‌ها می‌خواهند این موضوع را القا کنند که جامعه اسلامی نتوانسته به اهداف خود دست یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تمامی رسانه‌های نظام اسلامی برای احقاق اهداف ولایت تلاش کنند خاطر نشان کرد: ما نباید اجازه دهیم که اثر بخشی رسانه‌های داخلی از بین برود.

 

بذرپاش با اشاره به اینکه باید در حوزه سخت افزاری نیز امکانات خود را افزایش دهیم خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اولویت رسانه‌ای در شرایط فعلی این است که رسانه‌های ما بتوانند در تحولات منطقه تاثیر گذار باشند و مفاهیم ناب انقلابی را برای دنیا بازگو کنند.
وی با اشاره به اینکه فتنه یک موضوع فراموش نشدنی در دل تاریخ ایران است تصریح کرد: فتنه گران خسارات بسیار زیادی را وارد ساختند و در این میان رسانه‌ای که بخواهد این خسارت‌ها را نبیند یک رسانه مستقل به حساب نمی‌آید.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هرچند عرصه جنگ رسانه‌ای بسیار نابرابر است اما ما می‌توانیم با تجهیز امکانات خود در این زمینه فعالیت‌های خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزایش دهیم.
بذرپاش با تاکید بر اینکه باید رسانه‌های انقلاب اسلامی به گرامیداشت ۹ دی توجه کنند خاطر نشان کرد: ۹ دی نشانه مخالفت مردم با حضور فتنه گران در عرصه‌های مختلف سیاسی است و ما از دولتمردان انتظار داریم این پیام را درک کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24557

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.