به گزارش پیارم،  در اقدامی جهادی به مناسبت سالروز ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود(عج) بسته هایی حمایتی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی به همت سپاه حاجی آباد تهیه و در این روز مبارک بین خانواده های نیازمند و شهروندان توزیع شد. سرهنگ محمد میرزاده، فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ...

به گزارش پیارم،  در اقدامی جهادی به مناسبت سالروز ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود(عج) بسته هایی حمایتی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی به همت سپاه حاجی آباد تهیه و در این روز مبارک بین خانواده های نیازمند و شهروندان توزیع شد.
سرهنگ محمد میرزاده، فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم، با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: امروز همزمان با جشن نیمه شعبان ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۷۵ میلیون تومان و ۳۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان هدیه در بین قشر ضعیف این شهرستان توزیع شد.

میرزاده در خصوص این حرکت جهادی افزود: با توجه به این که اقشار کم درآمد منطقه در این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارند، سعی کرده ایم تا بتوانیم با همدلی و همیاری اندکی از مایحتاج ضرروی و اقلام بهداشتی مقابله با کرونای خانواده های کم برخوردار منطقه را تامین کنیم تا بتوانند با آسودگی بیشتری به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در منزل بمانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71673

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.