حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد برداشت گندم شهرستان گفت: امسال حدود 45 هزار تن گندم از اراضی شهرستان برداشت شود که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. ...

به گزارش پایگاه خبری حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد برداشت گندم ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد قطب کشاورزی است فعالیت جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار امسال باید بیشتر باشد که همین جا از تلاشهای مجموعه جهاد کشاورزی در جهت حمایت از کشاورزان و بخصوص گندم کاران تشکر می کنم،  افزایش تولید گندم در سالجاری نشان از همت و تلاش این مجموعه دارد.

جهانگیری با اشاره به اینکه تعداد ۱۴۵۰ بهره بردار به صورت مستقیم در کشت گندم مشغول هستند  افزود: امسال دو موضوع  راه اندازی مراکز خرید و حمل و نقل در خصوص برداشت گندم وجود دارد که باید موانع موجود برداشته شوند

وی افزود: سال قبل تعداد ۷ مرکز خرید گندم در شهرستان فعال بودند و امسال نیز باید این مراکز فعال باشند .

فرماندار حاجی آباد از برداشت حدود ۴۵ هزار تن گندم از ۱۰هزار هکتار اراضی شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۵۰ دستگاه کمباین برای برداشت گندم در نظر گرفته شده است.

جهانگیری دبا بیان اینکه گندم یک کالای استراتژیک و ضروری کشوراست و با توجه به بارندگی های اخیر و خراب شدن محصول گندم در بعضی از استانها ، قاچاق این محصول دوراز انتظار نیست .

وی در پایان تاکید کرد: راهداری و پلیس راه آموزش های لازم را در خصوص تردد کمباین ها به رانندگان بدهند تا در فصل برداشت مشکلی پیش نیاید.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69385

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.