مسئولان آموزش پرورش هرمزگان وعده توزیع شیر در استان داده بودند اما هم اکنون این قرار به آیندهای نزدیک موکول شده است که یاد داستان یک بام و دو هوا را به یاد می آورد . به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، توزیع شیر مدارس به صورت رایگان با اهداف کاهش سوء تغذیه و فقر، ...

مسئولان آموزش پرورش هرمزگان وعده توزیع شیر در استان داده بودند اما هم اکنون این قرار به آیندهای نزدیک موکول شده است که یاد داستان یک بام و دو هوا را به یاد می آورد .
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، توزیع شیر مدارس به صورت رایگان با اهداف کاهش سوء تغذیه و فقر، افزایش سلامت و رشد جامعه، افزایش توان فیزیکی و فکری دانش آموزان ، اصلاح الگوی مصرف و افزایش مصرف شیر و لبنیات و استفاده هدفمند از یارانه، اجرا می شود؛ توزیع شیر یکی از برنامه های بسیار ارزشمند کشور و از جمله مصادیق بارز توزیع هدفمند یارانه ها محسوب می شود که به طور مشخص در اختیار جمعیت تعریف شده یعنی دانش آموزان قرار می گیرد.
مدارس استان هرمزگان نیز از جمله گروه هدف اجرای این طرح کشوری می باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگویی در تاریخ ۲ آذر ماه ضمن تاکید بر توزیع شیر در سطح مدارس استان طی روزهای آینده خاطرنشان کرد:براساس برنامه ریزی انجام شده طی ۲۰ روز آینده این مهم محقق می شود.
امروز پس از گذشت ۲۱ روز از موعد مقرر، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت:قرار داد توزیع شیر در هرمزگان با شرکت تولیدی استان مرکزی بسته شده و به زودی شیر در مدارس استان توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: شیر توزیع در مقاطع ابتدایی و دوره متوسطه استان انجام می شود.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24024

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.