امام جمعه حاجی آباد با اشاره به  سخنان مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای مهم کشور کار فرهنگی است که علاوه بر دستگاههای متولی دولتی مردم هم باید آتش به اختیار باشند یعنی مردم به صورت خودجوش به دنبال کار فرهنگی بروند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت ...

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به  سخنان مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای مهم کشور کار فرهنگی است که علاوه بر دستگاههای متولی دولتی مردم هم باید آتش به اختیار باشند یعنی مردم به صورت خودجوش به دنبال کار فرهنگی بروند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جمله آتش به اختیار و اشارات مقام معظم رهبری به این جمله در نماز عید سعید فطر اظهار داشت: درمورد این مطلب معظم‌له تفسیرهای بسیاری صورت گرفت.

مختاری تاکید کرد: مقام معظم رهبری درمورد آتش به اختیار فرمودند که نه فحاشی و نه بی‌قانونی بلکه کارهای فرهنگی تمیز و ایشان برای اینکه بنیه فرهنگی کشور قوی شود چنین تعبیری را بیان کردند؛ اما دشمن می‌خواهد از هر جایی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

مختاری در ادامه افزود: وهابیت این شجره ملعون دست استکبار که امروز یک غده سرطانی است به جان مسلمانان جهان اسلام افتاده است و تا نابودی کامل مسلمانان هم کوتاه نخواهد آمد اینها به وجود آمده اند تا جبهه مقاومت هیچ گاه دستشان ره رژیم صهیونیستی نرسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سخنان امام راحل در خصوص اسلام امریکایی اشاره کرد و افزود: اسلام نمایانی که اسلام سرمایه گذاری و اسلام ذلت و اسارت ر ا ترویج می دهند تبلور این گونه اسلام در عربستان سعودی است که اسلام زور و پول و یا همان اسلام امریکایی معروف است که سران کشورهای عربی به ظاهر مسلمان در عربستان برای استقبال از کثیفترین فرد آمریکایی جمع شدندسران کعبه جزء به تامین منافع آمریکا کار دیگری از دستشان بر نمی آید.

مختاری یادآور شد: هیچ فرقی بین صدام ، محمد رضا شاه و سران مرتجع عربی نیست زیرا کار همه اینها اسلام زدایی می باشد و خاموش کردن شعله مسلمانان که انشاالله همان طور که فاتحه شاه و صدام خوانده شد فاتحه اینها هم خوانده شود.

مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عید سعید فطر اظهار کرد: تهاجم سپاه به مقر داعش یک افتخار برای کشور است و دولت هم هرچه سریعتر کابینه خود را تشکیل بدهد و بحث تولید و اشتغال که وظیفه اصلی دولت در این چهار سال پیش رو است را هر چه سریعتر پیگیری کنند و دشمن هم در حال حاضر از در اقتصاد وارد شده است.

امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: یکی از مطالبات مردم از دولت بحث اشتغال ، خروج از رکود و تولید ملی و نا امیدی از خارج از کشور و تکیه بر توان داخلی می باشد.

این مقام مسئول یاد آور شد: دشمنان ما هیچ گاه به دنبال خیر رساندن به ما نبوده اند و نیستند و دشمنان با اصل نظام و مردم انقلابی ما مشکل دارند و از همان سال ۵۲ که نه موشکی ما داشتیم و نه نقض حقوق بشری مطرح بود اموال ما را بلوکه کردند و امروز هم تمام وجود این امریکایی ها خلف وعده است و به هیچ کدام از وعده هایشان در برجام عمل نکرده و تحریم های بیشتری علیه ایران وضع کردند.

مختاری بیان داشت: امریکایی ها هیچگاه به دنبال معامله برد برد نیستند و انها تنها به منافع خودشان فکر می کنند و به هیچ تعهدی پایبند نیستند و هرکس که به وعده های امریکایی ها دل خوش کند جاهل است.

مختاری با اشاره به اینکه اتحادیه اروپاه سند جدید برای تحریم های ایران به شورای امنیت برده است افزود: اتحادیه اروپا و امریکا همگی یکی هستند و این تصور غلطی است که مسئولین ما فکر می کنند اتحادیه اروپا با امریکا فرق می کند پس چرا این اتحادیه از شما حمایت نکرد و خواستار تحریم های بیشتر بر علیه کشور ما شده است مسئولین کشور نگاهشان را از خارج برگردانند و به توان داخلی کشور تکیه کنند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای مهم کشور کار فرهنگی است که علاوه بر دستگاههای متولی دولتی مردم هم باید آتش به اختیار باشند یعنی مردم به صورت خودجوش به دنبال کار فرهنگی بروند.

مختاری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تحریم های اتحادیه اروپاه علیه کشور و سپاه عزیز ما افزود: اتحادیه اروپا و همپیمانانشان از سپاه بخاطر حمله به مواضع داعش و پاکسازی موصل و حلب ناراحت هستند انها از کشته شدن ابوبرکر بغدادی ناراحتند اگر انها می خواستند تروریست و داعش را از بین ببرند با این اقدام سپاه باید می آمدند دست و پای پاسداران ما را می بوسیدند انها بخاطر جمع شدن بساط داعش امروز از سپاه ناراحت هستند و بر علیه آن تحریم اعمال می کنند.

مختاری خطاب به عده ای قلم بدستان مذدور که چه زود ترقه بازی داعش در تهران را یادشان رفت افزود: همین دیروز بود که دست پای بچه های سپاه را می بوسیدید به این زودی یادتون رفته است که علیه سپاه حرف می زنید و به دنبال تضعیف کردن ان هستید همین سپاه هزاران گره از این کشور در بحث مسائل اقتصادی و محرومیت زدایی و سازندگی راهها و کارخانه باز کرد، حالا یک عده ای در خارج از کشور یکسری تهدید و حرفهایی می زنند شما چرا در مجلات و روزنامه هایتان می نویسید.

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64111

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.