امام جمعه شهرستان حاجی اباد گفت: یکی از میراثهای دفاع مقدس که امروز دستیابی مدیریت جهادی و یک اقدام براساس تکلیف وکه باید در مدیریت معادلات بکار گرفته شود. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز جمعه شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: باید توان دفاعی خود را ...

امام جمعه شهرستان حاجی اباد گفت: یکی از میراثهای دفاع مقدس که امروز دستیابی مدیریت جهادی و یک اقدام براساس تکلیف وکه باید در مدیریت معادلات بکار گرفته شود.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز جمعه شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: باید توان دفاعی خود را تا حدی بالا ببریم که دشمن جرات نکند یک نگاه چپ به کشور ما بکند و در بحث نیروی انسانی نیز باید همه مردم ایران آمادگی کافی برای مقابله هر گونه تهاجم دشمن را داشته باشند.
مختاری در ادامه افزود: نیروهای نظامی ما باید با افزایش قدرت تهاجمی خود و به همراه قدرت دفاعی به جای برسیم که خدای ناکرده کسی خواست متعرض به خاک ، ناموس ، امنیت، دین کشور و ملت ما بشود نه در خاک کشورمان بلکه در خاک کشور خودش زمین گیر شود این نیازمند قدرت تهاجمی است نه دفاعی باید به جای برسد که دشمن بداند که زمانی خواست به ما تعرض کند وطن خودش متفنش خواهد شد.
حجت السلام مختاری بیان داشت: با وجود اینکه ما دشمنی قسم خورد مثل آمریکا داریم که نه عقل دارد و نه منطق این که گفته می شود فلان قضیه مثل سر میز مذاکره نشستنها و امثال اینها سایه شوم تهدید را از سر کشور ما بر می دارد این غلط است انچه که تهدید را رفع کرده و می کند اقتدار نظامی و توان دفاعی و تهاجمی نیروهای نظامی ما می باشد و این نکته نباید غلط برداشت شود و غلط به جامعه القا بشود .
وی یادآور شد: شما ببینید اقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی رسما اعلام کرد ذره ای از دشمنی امریکا با نظام ما کم نشده است، زمانی که نشستید با اینها سر میز مذاکره لبخند زدند شما هم لبخند زدید دست دادید توافق کردید برجام و اتفاقات بعد از برجام دوماه پیش بعد از همه این اتفاقات وزیر امور خارجه ما اعلام می کند زره ای از دشمنی امریکا با نظام و ملت ما کم نشده است، این را باید قبل از همه این اتفاق ها می فهمیدید.
وی با بیان اینکه بعضی از افراد که گفته بودند ما باید توسعه توان نظامی را کم کنیم و یا تعطیل کنیم افزود:،چقدر کوتاه فکر است که انسان باید مشاعرش را از دست داده باشد یا اهل خیانت به کشور و نظام باشد و یا نفوذ دشمن در ان اتفاق افتاده باشد که بگوید توسعه نظامی را تعطیل بکنید یا به بهانه اقتصاد یا به بهانه های دیگر این اوج کوتاه فکری یک شخص است اگر یک روزی دشمنان قسم خورده ما در مقابل ما صف کشیدند ما باید چکار کنیم.
مختاری ادامه داد: اگر اقتدار نباشد اقتصادی هم وجود نخواهد داشت ما چالش های اقتصادی کشورهایی رو که گرفتار ناامنی هستند را ببینید لذا باید به دنبال اقتدار نظامی باشیم و امروز اسم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ما لرزه براندام امریکا اسرائل و این شویخ خبیث عربی می اندازد .
امام جمعه حاجی اباد تاکید کرد: مسئولین نظام باید از بن دندان معتقد به استقلال باشند و این استقلال لازمه اش این است که ما بی اعتماد مطلق به کشورهای سلطه گر باشیم باید ارکان قدرت کشور ما باید به این کشور ها بی اعتماد باشند .
حجت السلام مختاری تصریح کرد: متاسفانه برخی ها حاضر نیستند این بی اعتمادی ها را قبول کنند اگر چه به ظاهر می گویند آمریکا دشمن است با احساس واقعی بی اعتمادی در انها وجود ندارد .
مختاری در ادمه با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران افزود: سپاه شجره طیبه است از هویت این سپاه ایمان و حرکت جهادی می تراود و حفظ این استقلال و انقلاب منوط به این عناصر است سپاه ایجاد هویت می کند برای حرکت ما و هویت سپاه برگرفته از ایمان و انقلاب و جهادی است و در ادامه مسیر ما به این نیاز داریم این است که کشور ما را حفظ خواهد کرد.
وی بیان داشت: وظیفه امروز سپاه حفظ امنیت داخل و خارج از کشور است که خوب از عهده این قضیه هم برآمده اند سپاه در عرصه سازندگی و فرهنگی همینجا از همه انها تشکر می کنیم .
مختاری در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: ما بسیاری از پیشرفتهای امروزمان را مدیون دفاع مقدس هستیم اگر امنیت عزت و شرف، اقتداری و اثر گذاری در مناطق دیگر هستیم مدیون خون شهدا هستیم و یکی از میراثهای دفاع مقدس که امروز دستیابی مدیریت جهادی و یک اقدام براساس تکلیف وکه باید در مدیریت معادلات بکار گرفته شود.
مختاری در ادامه با اشاره به روز خانواده افزود: خانواده رکن اساسی شکل دهنده جامعه است اگر خانواده خوب شکل بگیرد جامعه اهل تقوا و اهل مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم می شود ارامش در خانواده اسلامی باید باشد محور این ارامش مادر خانواده است .
مختاری در پایان بیان داشت:نماز جمعه محل مسائل اعتقادی و سیاسی مردم است و باید در آن منافع جامعه اسلامی و کل مسلمانان باید در نماز جمعه مطرح شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57242

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.