نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد گفت: با توجه به مشکلات زمین های بی بی دختران و علی آباد شهرداری فقط توانسته برای ۳۰ زمین پروانه ساخت صادر کند و مابقی در کمیسیون ماده ۱۲ موات اعلام شده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، محمود معصومی نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد  در نشست با اصحاب رسانه ...

نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد گفت: با توجه به مشکلات زمین های بی بی دختران و علی آباد شهرداری فقط توانسته برای ۳۰ زمین پروانه ساخت صادر کند و مابقی در کمیسیون ماده ۱۲ موات اعلام شده است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، محمود معصومی نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد  در نشست با اصحاب رسانه در خصوص مشکلات مردم در خصوص سند دار کردن زمین هایشان اظهار کرد: حاجی آباد دارای سه قسمت یک قسمت زمین های تصرفی خود مردم است و قسمت دوم و سوم ۱۶ کشاورزی بودند که داخل بی بی دختران و منطقه علی آباد زندگی می کردند.

محمود معصومی افزود:  زمین های که توسط مردم تصرف شده است  کاز دولت بودند مسکن و شهر سازی آمده قسمت هایی از این ها را سند گرفته است ان قسمت هایی که سند وجود نداشته مردم تصرف کردند متاسفانه امروز که مردم می خواهند سند بگیرند و قبلا هم که مسکن و شهرسازی در حاجی اباد نبوده است و امروز که بنیاد مسکن در این قضایا ورود پیدا کرده است مردم به یک چالش بزرگی خوردند.

وی بیان داشت: مردم این دو محله بی بی دختران و علی آباد برای گرفتن سند ما می فرسیتند مسکن شهرسازی و مسکن و شهرسازی کمیسیونی دارد به عنوان کمیسیون ماده ۱۲ متاسفانه کمیسیون ماده ۱۲ طبق قانون برگزار نمی شود و هر شش ماه یکبار در بندرعباس برگزار می شود در صورتی که کارشناسان کمیسیون ماده ۱۲ باید بیایند شهر حاجی آباد محل را بازدید بکنند و موات را تشخیص بدهند و بعد رای صادر کنند.

نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد  گفت: کارشناسان کمیسیون ماده ۱۲ باید  از اداره ثبت اسناد محل استعلام بگیرند و این کمیسیون بدون حضرور کارشناسان خودشان رای موات صادر می کنند و رای موات می شود رای منزل این دردسری شده است برای مردم شهر یعنی باید سند برای دولت صادر بشود .

شورای شهر کل وقتش را همین ارباب رجوع هایی میگیرند که مشکل سند دارند  وپیامد این باعث به رکود کشیدن شهرداری شده است.

وی افزود: با وجود اینکه نبود سند موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز می شود اما باید برای پرسنل پلیس ساختمانی شهرداری و افرادی که در کمیسیون های مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز فعالیت می کنند، کلاسهای آموزشی برگزار شود تا این افراد با تسلط کافی بر قانون با متخلفان برخورد کنند.

 نمایندگان‌ مجلس نگاه تک قطبی به بعضی از مناطق هرمزگان نکنند

نائب‌ رئیس شورای‌ شهر حاجی‌آباد گفت: مسوولان و نمایندگان‌مجلس نباید نگاه تک قطبی به بعضی از مناطق استان هرمزگان داشته باشند و استان‌ هرمزگان هم فقط بشاگرد و کوهشاه‌احمدی نیست.

محمود معصومی  با انتقاد از نمایندگان مردم حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: محرومیت شهرستان حاجی‌آباد فقط در منطقه کوهشاه احمدی نیست همه جای این شهرستان به وفور محرومیت احساس می‌شود، چرا باید نمایندگان فقط به کوهشاه احمدی توجه کنند و دیگر مناطق شهرستان را نبینند، شما نماینده همه مردم حاجی‌آباد هستید یا بخشی از شهرستان، شما هر موقع به این شهرستان سفر می‌کنید اول در بخش‌ احمدی حضور پیدا می ‌نید و برای خواب یا استراحت به حاجی‌آباد می‌آیید، این دور از انصاف نیست؟

وی افزود: مسوولان‌ استانی و کشوری هم توجه کنند، استان‌هرمزگان هم فقط بشاگرد و کوهشاه‌ احمدی نیست که توجه‌تان فقط مختص این مناطق است، استان‌ هرمزگان علی‌رغم فعالیت‌های صورت گرفته، استانی محروم است که در همه حوزه‌ها به نسبت دیگر استان‌ها عقب مانده و به نسبت دیگر مناطق کشور دچار محرومیت شدید است، مسوولان و نمایندگان مجلس نباید نگاه تک قطبی به بعضی از مناطق استان کنند.

معصومی تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات‌ شرکت کردند، به من و شما اعتماد کردند و رای دادند و ما امروز باید جوابگوی مردم باشیم، با شروع به کار شورای جدید چند مرتبه در حاجی‌آباد حضور پیدا کردید و مشکلات شهرستان را از زبان شورای شهر مورد بررسی قراردادید؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67394

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.