امام جمعه موقت حاجی آباد گفت:آنچه الان در جامعه شاهد آن هستیم ، سوءمدیریت‌ها و عدم توجه در مدیریت کشور است. ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم،

حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از مسائلی که ما امروز در جامعه با آن درگیر هستیم عدم رعایت تقوای سیاسی است.

صادقی افزود: تمامی مسئولین کشور باید در انتصاب مدیران دقت داشته باشند کسی بر روی کار بیاید که تقوای الهی را رعایت و در زمینه کاری تجربه کافی داشته باشد، متاسفانه در کشور ما در زمینه انتصاب مدیران دقت نشده است و ما این همه مشکل داریم.

وی بیان کرد: برخی از مسئولان شیرازه کار از دستشان خارج است و تجربه کافی در زمینه کاری خود ندارند و این عدم تجربه مدیران مشکل برای مردم به وجود می آورد، پس باید در زمینه انتصاب مدیران رعایت تقوای سیاسی داشته باشیم.

امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به هشت سال دفاع مقدس که شهدای ما جانانه پای انقلاب و کشورشان ایستاند افزود: نیروهای ما در دفاع مقدس جانانه برای حفظ کشور جنگیدند و امروز هم مسئولین باید با کار جهادی مشکلات اقتصادی کشور را بر طرف کند و اگر مدیری هم کارایی ندارد خودش از مسئولیت کنار برود.

صادقی بیان داشت: یک ملتی که جنگ هشت ساله را تجربه کرده و با توکل به خدا و کمک گرفتن از حضرت حجت توانست از آن مشکل عبور کند از این جنگ اقتصادی هم با تدبیر مسئولان کشوری می‌تواند عبور کند.

صادقی تصریح کرد:آنچه الان در جامعه شاهد آن هستیم ، سوءمدیریت‌ها و عدم توجه در مدیریت کشور است،مدیران کشور باید با تقوا و کارشناس و کاردان باشد و تحفظ نفس داشته باشد و به دنبال بازی های سیاسی‌بازی نباشد، اعتبار ملت را حفظ و پول ملت را ارزش دهد و فضای عمومی جامعه را به آرامش برساند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسداز مسائل مهم است،افزود: در زمینه فساد  اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست و باید در کنار قاطعیت، برنامه ریزی صورت گیرد تا مفسده برچیده شود.

امام جمعه موقت حاجی اباد  با بیان اینکه اگر می‌خواهیم یک قدرت جهانی باشیم علاوه بر مردم، دولت‌مردان نیز وظایفی دارند، اظهار داشت: اگر کسی نمی‌تواند دو یا سه برابر کار کند باید کنار رود چراکه کشور امروز نیاز به مدیران جهادی و انقلابی دارد.

وی افزود: مدیران دولتی باید حرکت‌هایی کنند که مردم به آن‌ها دلگرم شوند و ببینند که آن‌ها کارشان را درست انجام می‌دهند چراکه نمی‌توان همه بار را بر دوش ملت گذاشت.

صادقی با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری از مهم‌ترین مسائلی است که مدیران دولتی باید با آن مبارزه جدی کنند، بیان داشت: نفوذی‌هایی که در داخل کشور هستند فساد می‌کنند و مردم را از حاکمیت دلسرد می‌کنند.

وی افزود: دولت نهاد بازرسی و نظارت دارد و نباید دست روی دست گذاشته تا هرکسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد.

امام جمعه موقت حاجی اباد با اشاره به فعالیت های منافقین و دشمنان نظام در به خیابان کشیدن مرددم افزود: معاندین نظام با فراخوان و اعلامیه و سوء استفاده از مشکلات اقتصادی ایران سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت کشور دارند و می خواهند اوضاع ارام کشور را بر هم بزنند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68631

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.