امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: یکی از شعار های اصلی انقلاب و اسلام شعار عدالت اجتماعی است و اسلام و خواست خداوند و همه انبیاء الهی است . به گزارش پیارم حاجی اباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این با اشاره به شبهای با عظمت قدر افزود:شب قدر که جهان اسلام ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: یکی از شعار های اصلی انقلاب و اسلام شعار عدالت اجتماعی است و اسلام و خواست خداوند و همه انبیاء الهی است .

به گزارش پیارم حاجی اباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این با اشاره به شبهای با عظمت قدر افزود:شب قدر که جهان اسلام ان را شب نزول قران و شبی که از هزار ماه بالا تر می نامند شبی که در آن امورات یک سال ما مقدر می شود اما یکی از جهات مهم این سه شب و شب قدر رفتن به درگاه خداوند متعال است و با خدا راز و نیاز کردن استغفار و توبه کردن است و عذر تقصیر بیاورم به درگاه خدا وان شب در توبه به روی بندگان باز است .

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: هفته قوه قضائیه را خدمت همه زحمتکشان قوه قضائیه تبریک عرض می کنیم و تشکر از همه این عزیزان که در این عرصه در کلان کشور ودر استان و شهرستان حاجی آباد فعالیت می کنند و یکی از شعار های اصلی انقلاب و اسلام شعار عدالت اجتماعی است و اسلام و خواست خداوند و همه انبیاء الهی است .

وی ادامه داد: اگر عدالت اجتماعی شکل بگیرد در سایه این عدالت دین خدا و عدالت خداوند هم کامل می شود و برکات در زندگی بشر نازل می شود و در نظام اسلامی ما هم بخش ویژه ای از تحقق عدالت اجتماعی بارش بر دوش قوه قضائیه است و مردم از این قوه انتظار عدالت دارند.

مختاری بیان داشت: وقتی مردم عدالت اجتماعی را با تمام وجود احساس می کند و کسانی که پایبند به اسلام و ارزشهای اجتماعی هستند رو احترام می کنند و وقوه قضائیه را پشتیبان خودشان می دانند و کسانی هم که هنجار شکنی می کنند و با اسلام و انقلاب مبارزه می کنند با اسم قوه قضائیه لرزه بر اندامشان می افتد.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: امسال که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است یکی از اهداف مهمی که وظیفه قوه قضائیه هست مبارزه با فساد مالی در دستگاه ها و مبارزه با قاچاق کالا است و قاچاق کالا ریشه های اقتصاد را می خشکاند در هفته گذشته سربازان گمنام امام زمان در همین منطقه یک محموله ۱۶ تن پوشاک گرفتند و از قوه قضائیه انتظار برخورد محکم را داریم.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه افزود: امروز یکی از فضایل ترسیم اینده کشور است یعنی ما در بیست سال آینده می خواهیم به کجا برسیم و می خواهیم ۲۰ سال اینده هم ایرانی مستقل و اتکا به خودش متدین و ثروتمند و برخوردار از عدالت اجتماعی باشد و یک حکومت مردمی و سازنده این کشور دانشجویان امروز ما هستند دانشگاه یان امروز باید این ایران را بسازند و اداره بکنند اگر قرار است دانشجوی ما ایران را بسازد باید خودش این صفات را در خودش داشته باشد و دانشجویان دلسوز به مشکلات مردم ، انقلاب و اهل استقلال باشد از بعضی از جاها اخباری به گوش ما می رسد که در برخی از دانشگاها غیر این است دانشجو و دانشگاه باید یک مجاهد فی سبیل االله باشد .

وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب که جوانان ما با روحیه انقلاب و جهادی پیش آمدند موفق شدند و جلو افتادیم لذا مقام معظم رهبری می فرمایند دانشگاه و دانشجویان ما باید انقلابی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55297

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.