فرماندار حاجی آباد گفت: در طرح فراوری کنستانتره روستای چاله الیاس و چاله مورت زمینه اشتغال ۸۶ نفر فراهم می شود. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در حاشیه بازدید از طرح کنسانتره روستاهای چاله الیاس و چاله مورتاظهارکرد: با توجه به ظرفیت شهرستان در زمینه معادن با ایجاد واحدهای فرآوری محصولات معدنی در شهرستان حاجی آباد ، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر در مناطق روستایی و بخصوص در روستای چاله الیاس و چاله مورت نیز زمینه اشتغال ۸۰ نفر فراهم می شود.
جهانگیری افزود: کارخانه طرح فراوری کنسانتره با ۱۰ هزار متر مربع وسعت با سرمایه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ظرفیت تولید ۵ هزار تن در سال در روستای چاله الیاس حال راه اندازی است.
وی بیان داشت:مجوزهای طرح های اشتغالزا در کمترین زمان و اشتغال بومیان از مواردی است که مورد تاکید رییس کارگروه رفع موانع تولید شهرستان در این بازدید بود.
فرماندار حاجی آباد با اشاره به طرح طرح فرآوری کنسانتره روستای چاله مورت افزود: این طرح نیز با ظرفیت تولید ماهیانه ۱۰۰۰ تن و با اشتغالزایی تعداد ۳۰ نفر در دهه فجر سالجاری به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: نگاه ویژه به معادن جلوگیری از خام فروشی، ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها را در پی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70489

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.