همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، یادواره شهدای شرق شهر احمدی در روستای سراج شهر احمدی برگزار شد. به گزارش پیارم،  یادواره شهدای شرق احمدی با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری و سردار مسجدی جانشین حفظ آثار سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان حاجی آباد برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد در حاشیه مراسم ...

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، یادواره شهدای شرق شهر احمدی در روستای سراج شهر احمدی برگزار شد.

1

به گزارش پیارم،  یادواره شهدای شرق احمدی با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری و سردار مسجدی جانشین حفظ آثار سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد در حاشیه مراسم یادواره شهدای شرق احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست، تصریح کرد: شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.

سرگرد حجت امیری کیا با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

گفتنی است، این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) احمدی و دهیاری و بخشداریاحمدی  برگزار شد.

براساس این گزارش پخش کلیپ، مرثیه ثرایی در وصف شهدا ،سخنرانی سردار مسجدی و معاونت سیاسی استانداری تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24737

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.