فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: یادآوری ارزش‌های دوران دفاع مقدس بهترین ثمره‌ای است که جوانان را از گزند هجمه‌های دشمنان نجات می‌دهد . حمید جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ضمن تبریک این هفته به همه دلاوران و سرداران دوران جنگ اظهار داشت: فرهنگ انسان‌ساز ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: یادآوری ارزش‌های دوران دفاع مقدس بهترین ثمره‌ای است که جوانان را از گزند هجمه‌های دشمنان نجات می‌دهد .

IMG_0132

حمید جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ضمن تبریک این هفته به همه دلاوران و سرداران دوران جنگ اظهار داشت: فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس نسل‎های آینده را بیمه می‌کند، دفاع مقدس یادآور رشادت‌مردی‌ها و ایثارگری‌های جوانانی است که با تبعیت از امام راحل(ره) در جبهه‌های حقعلیه باطل حاضر شدند تا دشمن بعثی نتواند به گوشه‌ای از این خاک پاک کشور جمهوری اسلامی تجاوز کند.

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: یادآوری ارزش‌های دوران دفاع مقدس بهترین ثمره‌ای است که جوانان را از گزند هجمه‌های دشمنان نجات می‌دهد و امروز که دشمنان انقلاب در پی از بین بردن نقش امام و شهدا در این حادثه تاریخی هستند بایستی از آرمان‌های امام و شهیدان صیانت و حفاظت شود و یاد و خاطره این عزیزان را در دل‌های نسل جوان زنده‌تر کنیم.

فرماندار حاجی آباد دستاوردهای دفاع مقدس را یک ارزش و سند افتخار و گنجینه باارزشی برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس کسانی بودند که دل در گرو ولایت فقیه داشتند و امروز ایران اسلامی  به برکت خون مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس در جهان می‌درخشد و ضرورت دارد این فرهنگ انسان‌ساز به نسل‌های بعدی انتقال یابد تا نسل‌های آینده در مقابل هرگونه هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده مصون بمانند.

جهانگیری افزود:ارزشهای انقلاب اسلامی در دو نسل قبلی به برکت اقتدار معنوی و انفاس قدیمی حضرت امام خمینی (ره) و تاثیر فضای روحانی و ملکوتی دفاع مقدس در دودهه ی انقلاب سیر صعودی داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57172

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.