مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد گفت: گفتمان سازی در زمینه انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در بین بسیجیان ضروری است. به گزارش پیارم، محمد میرزاده در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان با اشاره به توجه ویژه سازمان بسیج مستضعفین به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امروز بسیجیان ما در ...

مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد گفت: گفتمان سازی در زمینه انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در بین بسیجیان ضروری است.

IMG_0015
به گزارش پیارم، محمد میرزاده در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان با اشاره به توجه ویژه سازمان بسیج مستضعفین به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امروز بسیجیان ما در پایگاه‌های بسیج محلات و هرکوچه و خیابانی که هستند باید در عرصه اقتصاد مقاومتی که از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری از بیست سال گذشته تا به امروز است حضور فعال و تأثیرگذارتر داشته باشند.
محمد میرزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی افزود: امروز یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی است تا جایی که فرمودند جلوی این ولنگاری فرهنگی را هرچه سریعتر بگیرید، باید در محله های فقیر نشین حاجی آباد کارفرهنگی صورت بگیرد و یکی ازمعضلات این مناطق نبود شغل مناسب می باشد که باید در این زمینه با ایجاد کارگاههای کوچک و تولیدی های لباس و غیره به فکر حل مشکل بیکاری ساکنان این مناظق برداشت.
میرزاده به پایش محلات آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: باید یک پایش در این محلات صورت گیرد و مشکلات بررسی شود و برای حل مشکلات برنامه ریزی صورت بگیرد.
میرزاده بیان داشت: ایجاد موسسه خیریه برای حل مشکلات خانواده های کم درآمد و بی سرپرست ضروری است، بسیج نمی‌تواند در مقابل وضع فرهنگی، اجتماعی حتی اقتصادی مردم بی‌تفاوت باشد‌ و امروز شاهد‌ حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی هستیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در شرایط فعلی با وضع موجود حداقل کاری که می‌توان در این زمینه انجام داد به کارگیری نیروهای ارزشمند ولایی پایگاه‌های بسیج از پایین ترین رده در جذب و ساماندهی و ایجاد محتوای ارزشی، انقلابی و اسلامی برای کمک به این محلات است.

حجت الاسلام موئینه نماینده ولی فقیه سپاه حاجی اباد در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی یکی از مشکلات محلات آسیب پذیر شهرستان را فقر عنوان کرد و افزود:اشتغالزایی برای خانواده های کم درآمد و ایجاد کارگاههای کوچک خانگی یکی از راه حلهایی برای مشکلات مناطق حاشیه نشین می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56552

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.