امام جمعه حاجی آباد گفت: اینکه امریکایی ها مار ا تهدید می کنند گزینه نظامی روی میز است  این حرف یک دروغ محض است و جنگ اصلی جنگ اقتصادی و فرهنگی است. به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: امروز آرمان های جوانان نسل سوم انقلاب ما همان اهداف و آرمان های جوانان ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: اینکه امریکایی ها مار ا تهدید می کنند گزینه نظامی روی میز است  این حرف یک دروغ محض است و جنگ اصلی جنگ اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: امروز آرمان های جوانان نسل سوم انقلاب ما همان اهداف و آرمان های جوانان نسل اول انقلاب است و ما به درستی توانسته ایم این آرمان ها را به نسل سوم منتقل کنیم.

حجت الاسلام مختاری افزود: آمریکا و اعیادی آن ملیاردها دلار نفتی خود را خرج ساختن شبکه های ماهواره ای و خراب کردن جوانان ما می کنند ولی مردم ما در ۲۲ بهمن نشان داد هیچ چیزی تغیر نکرده است و ما همیشه مقابل دشمن ایستاده ایم و به دنبال تحقق اسلام و پیشرفت انقلاب اسلامی هستیند و مردم ما مقابل دشمنی که لحضه ای دست از دشمنی با نظام و مردم ما برنداشته است.

وی بیان کرد: هر مسئولی که با مردم همراهی نکند مردم آنها را پس خواهند زد مسئولین ما باید همیشه همگام با نظام و مردم باشند و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این منظور نیست که گلایه ای از عملکرد دولت ندارند مردم از تبعیض و قانون گریزی نگرانند یک جوان یک سال در صف بانک برای وام ازدواج می ایستند و وثیقه و ضامن ندارد ولی برخی بانک ها به افرادی وامهای ملیاردی پرداخت کرده اند که حتی یک ریال هم برنگرداندند.

مردم از کم کاری، بی اعتنایی مسئولین ، اشتغال و رونقل کسب و کار گلایه مندند و مسئولین بجای مشغول شدن به بازی های سیاسی به خواست مردم توجه بکنند و مردم از شما می خواهند که به جای توکل کردن به این دشمن قسم خورده به خدا و توان درونی کشور توکل کنید و دست به زانوی خودمان بگیریم و بلند شویم.

وی تصریح کرد: مردم از بی اعتنایی مسئولین نگرانند و قضیه خوزستان نباید این قدر طول بکشد و یک مسئولی نوشته بود مردم خوزستان به ریزگردها تحمل می کنند این حرف ها صحیح نیست شما مسئولین امکانات در دست دارید پس منتظر چه کسی هستید که بیاید کار انجام دهد مسئولین به مردم وعده سر خرمن ندهند.

وی با اشاره به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان، افزود: معظم له در این دیدار حضور منسجم، مقتدارنه و پرطراوت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «مایه‌ی آبروی انقلاب و نظام و ایران» خواندند و با اشاره به اینکه مسئولان نباید این حضور را به معنای گله نداشتن مردم تصور کنند افزودند، آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسئولان کشور را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسئولان هوشیار باشند و همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، گرانی و تبعیض کنند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: اینکه امریکایی ها مارا تهدید می کنند گزینه نظامی روی میز است  این حرف یک دروغ محض است و جنگ اصلی جنگ اقتصادی و فرهنگی است  که نباید ما از این مسئله غفلت کنیم آمریکایی ها می دانند که اگر گلوله ای طرف مکشور ما شلیک بشود دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با دو جنگ روبرو هستیم،‌گفت: یک جنگ اقتصادی و یک جنگ فرهنگی است،‌دشمن می‌خواهند حواس مسئولین ما را از اقتصاد مقاومتی که یک برنامه کارشناسی شده و ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری است دور کند. دنیا برای اینکه هم فرافکنی کرده باشد و هم عذری برای کم‌کاری‌های آنانی که دلشان می‌خواهد کارشان را توجیه کند فراهم کرده باشد، این حرف‌ها را می‌زنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61067

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.