فرماندار شهرستان حاجی‌آباد گفت: گزینه‌های روی میز و خیال‌بافی‌ها و سخنان پوچ دولتمردان آمریکا ذره‌ای از اعتقادات مردم ایران را نسبت به نظام کم نکرده است. به گزارش پیارم حمید جهانگیری کوهشاهی تقدیر حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار حاجی‌آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این را روز تجلی و عظمت اسلام و انقلاب یاد کرد ...

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد گفت: گزینه‌های روی میز و خیال‌بافی‌ها و سخنان پوچ دولتمردان آمریکا ذره‌ای از اعتقادات مردم ایران را نسبت به نظام کم نکرده است.
به گزارش پیارم حمید جهانگیری کوهشاهی تقدیر حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار حاجی‌آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این را روز تجلی و عظمت اسلام و انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: مردم ولایتمدار حاجی آباد همگام با ملت نجیب ایران، امروز با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ابرقدرت‌های جهانی زدند و نشان دادند که حافظ خون شهدا و حامی ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه غرب باید بداند که ملت و مسؤولان ایران اسلامی همیشه حامی ولایت خواهند بود، افزود: گزینه‌های روی میز و خیال‌بافی‌ها و سخنان پوچ دولتمردان آمریکا ذره‌ای از اعتقادات مردم ایران نسبت به نظام کم نکرده است و ملت پرشورتر از گذشته در همه میادین همچنان حضور فعال خواهند داشت.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است و ملت ایران با حضور ارزشمندشان پشتیبانی همه‌جانبه خود را نسبت به این نظام الهی نشان دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60995

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.