با اهدا خودرو توسط فرماندارشهرستان حاجی آباد؛
فرماندار حاجی آباد از اهدا خودرو برای راه اندازی کتابخانه سیار روستایی کانون در روستاهای این شهرستان تا هفته ملی کودک خبر داد. ...

به گزارش پیارم ؛حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد ، با قول همکاری مساعد برای راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در حاجی‌آباد ،گفت: برای خرید خودرو جهت راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و تا هفته‌ ملی کودک به کودکان حاجی‌آباد اهدا خواهد شد.

وی گسترش و توسعه‌ خدمات سیار روستایی رایکی از مهمترین خدمات فرهنگی برای بچه‌هایی روستایی دانست و اظهار کرد:راه‌اندازی کتابخانه‌ سیار روستایی زمینه‌ساز بهره‌گیری کودکان و نوجوانان روستاهای این شهرستان از فعالیت‌های فرهنگی وهنری کانون خواهد بود.

فرماندار حاجی‌آباد در ادامه تصریح کرد: با در نظرگرفتن اعتبار ویژه جهت خرید خودرو کتابخانه سیار روستایی را با همکاری کانون تا هفته‌ی ملی کودک راه‌اندازی خواهیم کرد.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان در ادامه‌ این نشست، ضمن ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های مراکز ثابت و کتابخانه‌های سیار و پستی کانون ، بیان کرد: کانون جایگاه مهمی در شکوفا شدن استعدادهای کودکان ونوجوانان دارد و با وجود مربیان توانمند و با اهداف مشخص و برنامه‌ریزی شده است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و پرورش استعدادهای فکری آن‌‌ها تلاش‌ می‌کند.

 

سلیمانی در ادامه اهمیت گسترش فعالیت‌های کانون در مدارس روستاهای استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کانون آماده همکاری در خصوص راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی بامساعدت فرمانداری این شهرستان است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64355

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.