دبیر ستاد اربعین شهرستان حاجی آباد گفت: ما تا کنون ۹۰ میلیون تومان کمک مردمی جهت موکب جمع آوری کردیم و این کمک ها از بین مردم شهرستان تامین شده است که شامل خرما، پتو، مواد غذایی و وجوه نقدی می باشد. بهزاد امامدادی، دبیر ستاد اربعین شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، ...

دبیر ستاد اربعین شهرستان حاجی آباد گفت: ما تا کنون ۹۰ میلیون تومان کمک مردمی جهت موکب جمع آوری کردیم و این کمک ها از بین مردم شهرستان تامین شده است که شامل خرما، پتو، مواد غذایی و وجوه نقدی می باشد.

بهزاد امامدادی، دبیر ستاد اربعین شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: حاجی آباد امسال اقدام به برپایی موکب( ایستگاه صلواتی)، جهت اسکان روزانه هزار نفر در چهار راه حی ولدی کربلا نموده است و سازه هایی جهت احداث سوله سیار به منظور اسکان زائران با شرایط مناسب آماده کرده است  و همچنین سوله های سیار طوری طراحی شده اند که هم شرایط گرمایشی و هم سرمایشی دارند.

بهزاد امامدادی افزود: از دیگر امکانات سرویس بهداشتی سیار،  پتو، سوله های اسکان خادمین خواهر و برادر و هچنین در موکب کارهای واکس زنی، خیاطی استراری صورت می گیرد و در خود موکب پذیرایی مختصری از زائران با محصولات حاجی اباد انجام می شود.

وی بیان داشت: تا کنون پنچ کانتینر با سه دستگاه تریلی به مرز مهران اعزام، که حامل سازه ها و تانکر آب روشویی ، خرما و مواد غذایی و کمک های مردمی حاجی آباد هستند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان حاجی آباد گفت: امروز هم گروه فنی خادمین جهت نصب چادرها شامل داربست بند، لوله کش، برق کار مسئول اتصالات به شلمچه اعزام گردید و گروه بعدی خادمین نیز تا آخر هفته اعزام می شوند.

امامدادی تصریح کرد: ما تا کنون ۹۰ میلیون تومان کمک مردمی جهت موکب جمع آوری کردیم و این کمک ها از بین مردم شهرستان تامین شده است که شامل خرما، پتو، مواد غذایی و وجوه نقدی می باشد.

وی در پایان افزود: گروه بعدی خادمین نیز تا اخر همین هفته به کربلا اعزام می شوند و امید است که بتوانیم خدمت گذار خوبی برای زائران بارگاه امام حسین(ع) باشیم.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65663

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.