فرماندار حاجی اباد از پایش تصویری سطح شهر خبرداد  و افزود: امسال در نیمه دوم اسفند ماه کل شهرستان حاجی آباد تحت پوشش پایش تصویری قرار می  گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان حاجی آباد و هماهنگی سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به هرمزگان با حضور کلیه ...

فرماندار حاجی اباد از پایش تصویری سطح شهر خبرداد  و افزود: امسال در نیمه دوم اسفند ماه کل شهرستان حاجی آباد تحت پوشش پایش تصویری قرار می  گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان حاجی آباد و هماهنگی سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به هرمزگان با حضور کلیه اعضا برگزار شد .

حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد ضمن خوش آمد گویی به اعضا هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی های لازم جهت  برگزاری هرچه باشکوه تر و سلسله اقداماتی که قرار است در آستانه سال نو انجام  شود را عنوان کرد.

جهانگیری بر ضرورت توجه ویژه به ایام خجسته و عید باستانی نوروز، عنوان کرد: آمادگی شهرداری درخصوص خدمات رسانی به مسافرین و ارج نهادن به شهروندان از طریق آماده سازی شهر اعلام و همکاری سایر دستگاهها را جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران و شهروندان عزیز را خواستار شد.

وی افزود:تنظیف و آماده سازی اماکن تاریخی ، گردشگری، اسکان و استفاده از مدارس و تنظیف محوطه های آن، در صورت امکان آماده سازی بخشی از پارک بزرگ شهر و پارک بانوان، شناسایی و طراحی دیوارها و رنگ آمیزی آن ، آمادگی و تمهیدات لازم در خصوص چهارشنبه آخرسال و تجمیع برنامه ها در محلی خاص مورد توجه دستگاهها قرار گیرد.

فرماندار حاجی اباد تاکید کرد: چیدن سفره هفت سین در چندین نقطه شهر، جمع آوری سد معابر با کمک سایر دستگاههای ذیربط، کاشت گل و چمن در میادین، استقرار واحدهای خدماتی،درمانی،انتظامی،آتش نشانی ، امداد و نجات در محل اسکان ها، طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی و نمایش گلیپ گردشگری و توزیع بسته فرهنگی گردشگری ،پذیرایی چای صلواتی ،تهیه و توزیع غذاهای محلی،ترمیم حفاری های سطح شهر ، تکمیل نیروها و ماشین آلات از جمله اقداماتی است ادارات در دست تهیه و برنامه ریزی باید داشته باشند.

جهانگیری تصریح کرد:نظارت بر اصنافی که بیشتر در آستانه سال نو ایجاد نقش می کنند از تاریخ بیستم اسفند ماه بیشتر می شود ، اقدامات لازم در خصوص برپایی نمایشگاه های نوروزی انجام خواهد شد و توجه بیشتر بر بازار میوه و خشکبار ، شیرینی فروشی ها تاکید کرد

وی افزود: کارهای خوبی در حوزه میراث و جذب گردشگر در سطح شهرستان صورت گرفته است ، با توجه به پتانسیل های شهرستانی معرفی مکان های گردشگری و آثار تاریخی ترویج صنایع دستی و معرفی آن  احداث کمپ معرفی مکان های گردشگری ، از دیگرپیشنهادات و نقطه نظرات وی بود.

کل شهرستان حاجی آباد تحت پوشش پایش تصویری قرار میگیرد

رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد در این نشست ضمن تاکید بر خدمت رسانی به مردم افزود: یکی از نعمت هایی که خداوند به شما مسئولین داده است خدمت کردن به مردم است پس با تمام وجود برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنید.

صادقی در ادامه از پایش تصویری سطح شهر خبردادو افزود: امسال در نیمه دوم اسفند ماه کل شهرستان حاجی آباد تحت پوشش پایش تصویری قرار میگیرد.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز تمامی دستگاههای شهرستان تمهدات لازم را برای خدمت رسانی به مردم و مسافران داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد گفت: در ایام نوروز دستگاه قضا هیچ کدام از سارقین را آزاد نمی کند و نیروی انتظامی نیز در ایام نوروز تمام تلاش خود را برای برقرای امنیت به کار گیرد.

صادقی  افزود:ما طی دو سال گذشته در ایام نوروز در حاجی اباد سرقت نداشتیم و امیدواریم امسال هم مثل دو سال گذشته با تلاش نیروهای امنیتی شهرستان نوروز امن برای هموطنانمان رقم بزنیم.

 

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67275

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.