امام جمعه در صحبت های خود به اقتصاد مقاومتی اشاره نموده و خاطر نشان کرد : کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور بوده و باید همه ی نگاهها به سمت وسوی تولید و مصرف کالای داخلی باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد،امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک هفته دولت ، فرماندار شهرستان را ...

امام جمعه در صحبت های خود به اقتصاد مقاومتی اشاره نموده و خاطر نشان کرد : کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور بوده و باید همه ی نگاهها به سمت وسوی تولید و مصرف کالای داخلی باشد.
به گزارش پیارم حاجی آباد،امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک هفته دولت ، فرماندار شهرستان را فردی با سوابق درخشان معرفی نموده و اظهار داشت : با سوابقی که از خدمات ،زحمات و تلاش های دلسوزانه آقای جهانگیری سراغ داریم همدلی و همراهی مسئولین این شهرستان با یکدیگرسرعت بیشتری گرفته و رشد و توسعه شهرستان دوچندان خواهد شد .

 

حجت الاسلام مختاری عنوان داشت : انجام امورات مردم به دست مسئولین از نعمت های بزرگ خداست و روی گردانی از انجام ان روی گردانی از نعمت های خداست.

امام جمعه در صحبت های خود به اقتصاد مقاومتی اشاره نموده و خاطر نشان کرد : کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور بوده و باید همه ی نگاهها به سمت وسوی تولید و مصرف کالای داخلی باشد.

 

دراین نشست صمیمی فرماندار حاجی آباد نیز اظهار داشت : باید به پست های اداری به چشم خدمت و خدمتگزاری نگاه کرد، مقام عالی دولت اضافه نمود: مسئولیت ها باید وسیله ای برای خدمت صادقانه به این ملت شریف بوده زمینه ساز آباد نمودن سرای آخرت.

 

فرماندار حاجی آباد فعالیت های روسای ادارات را ستودنی عنوان نموده و یادآور شد : همه ی مجموعه مسئولین دولت تدبیر و امید با هدف ایجاد امید و نشاط به آینده ای بهتر در دل مردم تلاش و کوششی مضاعف خواهند داشت. همزمان با دومین روز از هفته دولت فرماندار شهرستان حاجی آباد به همراه مسئولین و مدیران ادارات این شهرستان ضمن حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با نماینده ولی فقیه دیدار نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56630

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.