حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای ورزش شهرستان گفت:با توجه به جمعیت شهرستان و فضای کم ورزشی کلنگ سالن ورزشی 1200 نفری شهرحاجی آباد امسال زده می شود و ورزش زیربنای کاهش آسیب های اجتماعی است. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شواری ورزش شهرستان گفت: همه باید برای مهیا کردن امکانات ورزشی تلاش کنیم .

فرماندار حاجی آباد با اشاره به پروژه های زمین چمن مصنوعی روستاهای هاشم آبادُ سرچاهانُ باینوجُ دهنوُ گیس و دهستان بالا و پایین در بخش مرکزی افزود: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ورزش و به خصوص ورزش روستاها شد و دهیاری های شهرستان عملکرد خوبی در مشارکت پروژه های ورزشی با اداره ورزش و جوانان داشتند.

جهانگیری تاکید کرد: اعتبارات ورزشی باید براساس سرانه جمعیت شهرستان انجام شود و ما هم در کمیته برنامه ریزی اعتبارات لازم را پیش بینی می کنیم.

وی یادآور شد: زمین های چمن مصنوعی خوبی با مشارکت دهیاری ها در روستاها ساخته شده است اما کمبودات زیاد است و در خصوص محوطه سازی اداره ورزش و جوانان انتظار داریم که انجام شود.

فرماندار حاجی آباد در خصوص مشکلات استخر شهر حاجی آباد گفت: نظارت دقیق بر ساخت سونا و جکوزی استخر انقلاب شهر حاجی آباد انجام و نواقص آن برطرف شود.

شیبانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گفت: پروژه های اداره ورزش و جوانان به سمت مشارکتی سوق پیدا کرده که در این راستا آمادگی همکاری با شهرداری و دهیاری ها را داریم.

شیبانی با اشاره به مشکل سالن ورزشی روستای چاله مورت افزود: اعتبار انشعاب آب و برق این سالن پیش بینی شده و به محض اختصاص اعتبار انشعاب آب و برق آن گرفته می شود.

وی در خصوص نمایندگی اداره ورزش در بخش احمدی تصریح کرد: این مورد با مدیرکل رایزنی و پیگیری می شود.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان نبود سالن استاندارد در شهرستان حاجی آباد عنوان کرد: به زودی سالن های استاندارد روستای هاشم آباد و سرچاهان افتتاح می شوند که امیدواریم این مشکل را برطرف کنند.

شیبانی از اختصاص تجهیزات خوابگاهی به شهرستان حاجی آباد خبر داد و افزود: تعمیر کف پوش سالن ورزشی روستای شمیل در یکماه آینده انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70466

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.