فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف ۱۴دستگاه آسانسور قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان خبر داد. سرهنگ “بیژن بارسالاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک که با ...

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف ۱۴دستگاه آسانسور قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بیژن بارسالاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک که با توجه به حالات روحی و روانی راننده خودرو، برابر مقررات متوقف و به داخل یگان منتقل شد.

 

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی مذکور ۱۴ دستگاه آسانسور و متعلقات آن فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

 

سرهنگ بارسالاری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

 

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68214

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.