فرمانده انتظامی حاجی آباد گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان و استان و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز، یک محموله کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در 24 ساعت گذشته در شهرستان حاجی آباد کشف شد. ...

 به گزارش پیارم، سرهنگ بارسالاری فرمانده انتظامی حاجی آباد با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: محموله کشف شده شامل ۱۳ هزار متر پارچه قاچاق است که از یک دستگاه کامیون کشنده کشف شده است.

وی با بیان این که محموله این کامیون با سند گمرکی بار آن مطابقت نداشته است، خاطر نشان کرد: در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی حاجی آباد با بیان این که قاچاق کالا و ارز تاثیرات سوء بسیاری بر اقتصاد کشور دارد و موجب ضربه زدن به تولید داخلی می شود، گفت: پلیس همه تلاش خود را برای مقابله با قاچاقچیان به کار گرفته و از مردم نیز خواستاریم هم چون گذشته یاور پلیس در مقابله با قاچاقچیان باشند.

 

موقعیت استراتژیک و در مسیر جاده ترانزیتی حاجی آباد باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد شهرستان شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65854

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.