کاراته کا ی حاجی آبادی موفق شد در مسابقات کاراته((IKkf)) قهرمانی جهان که در کشور آذربایجان برگزار شد مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، میثم فدایی کاراته کای حاجی آبادی که به نمایندگی از استان هرمزگان در قالب تیم منتخب کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران به پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک کیوکوشین کاراته (IKkf ) کشور آذربایجان شهر باکو اعزام شده بود توانست مدال برنز این رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

بنا به اظهار میثم فدایی مسوول سبک سوکیوکوشین کاراته استان هرمزگان و کاراته کای اعزامی، این مسابقات تحت عنوان پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک کیوکوشین کاراته (IKkf ) با حضور بیش از ۲۰ کشور از جمله : کامرون، نپال، افریقا، ژاپن، رومانی، ترکیه، عراق، پاکستان، روسیه، دانمارک، تاجکستان، لبنان ،آذربایجان و تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در کشورآذربایجان شهر باکو برگزار گردید که فدایی در وزن ۸۰- کیلو گرم در رده سنی بزرگسالان با غلبه بر حریفانی از کشورهای رومانی ،نپال و قبول شکست در یک دیدار نزدیک از حریف روسی خود ،موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68390

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.