دانش آموزان پش دبستانی “آوای فرشته ها” ضمن برگزاری جشن سبزه ها در محل کتابخانه عمومی الزهرا(س) به استقبال نوروز رفتند. به گزارش پیارم، کریم بهزادی نیا از برگزاری جشن با شکوه سبزه ها با حضور بچه های پیش دبستانی آوای فرشته ها به همراه خانواده های خود خبر داد و گفت : کودکان نو ...

دانش آموزان پش دبستانی “آوای فرشته ها” ضمن برگزاری جشن سبزه ها در محل کتابخانه عمومی الزهرا(س) به استقبال نوروز رفتند.
به گزارش پیارم، کریم بهزادی نیا از برگزاری جشن با شکوه سبزه ها با حضور بچه های پیش دبستانی آوای فرشته ها به همراه خانواده های خود خبر داد و گفت : کودکان نو آموز پیش دبستانی آوای فرشته ها پیشاپیش نوروز را به همراه مربیان و مادران خود در بخش کودک کتابخانه الزهرا(س) جشن گرفتند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی حاجی آباد ضمن اعلام این خبر گفت : در این جشن کودکان ضمن اجرای شعر و سرود، سبزه و سفره هفت سین مراسم نمادین آغاز سال را با حضور خانواده‌های خود در بخش کودک کتابخانه الزهرا جشن گرفتند
کریم بهزادی نیا،هدف از برگزاری این مراسم را توجه به فرهنگ،باور و آیین ملی ایرانیان دانست و گفت : از دیرباز ایرنیان مردمانی با فرهنگ، کتاب خوان و کتاب دوست بوده اند و برگزاری چنین برنامه هایی در کتابخانه باعث میشود در آینده شاهد دانش آموزانی کتابخوان باشیم.

 

این مقام مسئول افزود : برپایی مراسمات فرهنگی در کتابخانه ها باعث ایجاد ارتباط وعلاقه بیشتر دانش آموزان به کتاب و کتابخانه می شود که این خود نویدبخش آینده ای کتابخوان و کتاب دوست برای جامعه خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61465

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.