رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی شهرستان حاجی‌آباد گفت: کارگران تلاشگران عرصه کارآفرینی بوده و هفته کار‌و‌کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام ارزشمند کارگران و کارفرمایان می‌باشد. منصور قاسمی‌افشار، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد به تشریح مهمترین محورهای هفته کاروکارگر پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های هفته کار و کارگر امسال متنوع‌تر ...
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی شهرستان حاجی‌آباد گفت: کارگران تلاشگران عرصه کارآفرینی بوده و هفته کار‌و‌کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام ارزشمند کارگران و کارفرمایان می‌باشد.

منصور قاسمی‌افشار، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد به تشریح مهمترین محورهای هفته کاروکارگر پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های هفته کار و کارگر امسال متنوع‌تر از سنوات‌گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه، یادآور شد: غبارروبی گلزار‌ شهدا در جوار امام‌زادگان و مزار‌ مطهر شهدای‌گمنام، دیدار از خانواده شهید کارگر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از کارگران‌ و‌ کارفرمایان نمونه سال ۹۶ از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی شهرستان حاجی‌آباد همچنین تقدیر از دستگاه‌های‌ اجرایی‌ برتر در حوزه‌ اشتغال در سال گذشته، دیدار کارگران و کارفرمایان با امام جمعه و فرماندار شهرستان، تجلیل از زن‌ نمونه سرپرست خانوار، تجلیل از نماینده کارگران‌ و‌ کارفرمایان در هیات تشخیص این اداره را از دیگر برنامه‌های هفته کاروکارگر اعلام کرد.

قاسمی، هفته کار‌و‌کارگر را فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام ارزشمند کارگران و کارفرمایان عنوان کرد و افزود: کارگران تلاشگران عرصه کارآفرینی هستند و جامعه امروز برخوردار از کارگرانی فعال، سخت‌کوش و پرتلاش می‌باشد و این قشر زحمت‌کش نقش مهمی در توسعه اقتصاد، تولید و پیشرفت کشور دارند.

شایان ذکر است، پنجم الی یازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان گرامیداشت هفته‌ کاروکارگر نام‌گذاری شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67758

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.