فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: کارگاه تولیدی و آموزشی با هدف ارائه آموزش های خیاطی، گلدوزی، آموزش قرآن،شیرینی پزی، هنری گشایش یافت. سرهنگ حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: نخستین کارگاه تولیدی و آموزشی خیاطی با هدف اشتغالزایی در فاطمیه حاجی آباد افتتاح شد. وی افزود: در این ...

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: کارگاه تولیدی و آموزشی با هدف ارائه آموزش های خیاطی، گلدوزی، آموزش قرآن،شیرینی پزی، هنری گشایش یافت.

img_0094

سرهنگ حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: نخستین کارگاه تولیدی و آموزشی خیاطی با هدف اشتغالزایی در فاطمیه حاجی آباد افتتاح شد.

وی افزود: در این کارگاه هنری قالیبافی، خیاطی و سایر هنرها با کمترین هزینه به علاقه مندان آموزش داده می شود.

امیری کیا تصریح کرد: طی قرارداد با اداره فنی و حرفه ای شهرستان، افراد پس از شرکت در دوره های آموزشی این کارگاه، در آزمون شرکت کرده و به آنان گواهینامه فنی و حرفه ای داده می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد یادآور شد: افرادی که موفق به اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای شوند می توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان وام اشتغالزایی دریافت کنند.

امیری کیا بیان داشت: در این طرح هدف ایجاد اشتغال برای خانواده های آسیب پذیر می باشد که حدود ۱۵۰نفر اشتغالزایی ایجاد می شود و بانوان می توانند با آموزش دیدن در زمینه های مورد علاقه خود برای تامین معاش زندگی اشتغال ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: بانوان بسیجی با حضور در این کلاس به مدت ۳ ماه آموزش خیاطی را به صورت تخصصی فراگرفته و در پایان به کارآموزان گواهینامه اعطا خواهد شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف توسعه فرهنگ کسب وکار  بین بانوان و بهره گیری آنان از آموزشهای ارائه شده در جهت رشد اقتصاد خانواده راه اندازی شده است.

این کارگاه با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه و حوزه خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه حاجی آباد افتتاح شد.

img_0108 img_0102 img_0096 img_0094 img_0089

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59926

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.