کارگاه آموزشی توجیهی ، دفتر راهبردی و مجمع عالی بسیج با حضور جانین فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد و مسئولین معاونتها و کانون های بسیج ناحیه در محل سالن جلسات سپاه حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش پیارم، محمد میرزاده جانشین ناحیه حاجی آباد در این جلسه اظهار داشتند:پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان ...

کارگاه آموزشی توجیهی ، دفتر راهبردی و مجمع عالی بسیج با حضور جانین فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد و مسئولین معاونتها و کانون های بسیج ناحیه در محل سالن جلسات سپاه حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش پیارم، محمد میرزاده جانشین ناحیه حاجی آباد در این جلسه اظهار داشتند:پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و با هدف حفظ ارزشها و دستاورد های انقلاب اسلامی بسیج تاسیس گردید؛ اکنون رویکرد بسیج وارد مرحله جدیدی شده که همان جنگ نرم و فرهنگی دشمن می باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند :بسیج باید در وسط میدان حضور داشته باشد تا فضیلت های انقلاب نمایان شود؛ وی افزود بسیج یعنی فرهنگ یعنی پاک ترین انسان ها،بسیج یعنی مغز متفکر، و چیزی که به بسیج ارزش می دهد وجود قدرت ایمان و ولایت پذیری است.

میرزاده  گفت: مجمع عمومی بسیجیان شهرستان حاجی آباد از سال ۹۱ با تشکیل کارگروه‌های مختلف راه اندازی شد و تا کنون طرحهای مختلف وخوبی در این کارگروه‌های ارائه شده است که در مجمع بسیجیان استان و کشور نیز مورد بررسی قرار گرفته  و به عنوان طرح‌های کشوری از طرف سازمان بسیج جهت اجرا به کل کشور ابلاغ شده است.

 

وی افزود: بسیجیان باید از نخبه ترین افراد هر شهرستان باشند و این نخبگان در مجمع عمومی بسیج باید مسئله شناسی و حل مشکلات شهرستان را در الویت کاری خود قرار دهند.

 

وی در ادامه افزود: اعضای مجمع بسیج در شهرستان‌ها می‌بایست بررسی راهکارهای تبدیل سند تحول و اجرایی کردن آن را در دستور کار خود قرار دهند و با اقدام به موقع در صحنه حاضر شوند.

 

میرزاده در ادامه اظهار داشت: سپاه پاسداران باید پیش رونده و پیش برنده باشد و نگاه راهبردی جامعه را به دنبال خود بکشد و در این راه می‌بایست با جمع آوری اطلاعات عمومی به اطلاعات هوشمند دست یافت.

 

وی در پایان کار در حوزه فرهنگی را کار جهادی عنوان کرد و افزود: جنگ فرهنگی امروز جنگی به مراتب خطرناکتر از جنگ هشت ساله است و سپاه، بسیج و مردم ولایت مدار باید در همه صحنه‌های جامعه بخصوص در مسائل صحنه های فرهنگی حضور فعالانه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54768

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.