رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کادر سازی مناسبی در استان هرمزگان برای پرورش نیروهای متخصص صورت نگرفته است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: تعاملات میان شورای شهر و رسانه‌ها گامی مطلوب در سرعت یافتن ...

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کادر سازی مناسبی در استان هرمزگان برای پرورش نیروهای متخصص صورت نگرفته است.

 خبرگزاری فارس: کادرسازی مناسبی در هرمزگان صورت نگرفته است

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: تعاملات میان شورای شهر و رسانه‌ها گامی مطلوب در سرعت یافتن تحقق مطالبات مردم می‌شود.

وی افزود: هر کسی که مدعی کار کردن است به میدان بیاید و ما امروز در شورای شهر بندرعباس دست هر کسی را که بخواهد به رفع مشکلات مردم این شهر و موانع پیش‌روی توسعه شهری کمک کند، می‌بوسیم و انتظار داریم که نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ملت در شورای شهر برای رسیدن به وضعیتی مطلوب کمک کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه بنده و همکارانم در شورای شهر بندرعباس محصول همین جغرافیای پیرامونی‌مان هستیم که آموزش و پرورش آن رتبه‌های آخر کشور را دارد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آن در نوسانات علمی بسر می‌برند، گفت: باید دامنه انتظارات از شورا متناسب با وضعیت استان و وضعیت دیگر بخش‌ها باشد.

جهانبخش ادامه داد: مختصات مطالبه‌گری مردم استان هرمزگان تا پیش از به وجود آمدن موضوع انتزاع در حد صفر بود و ما باید پیش از هر اقدامی نسبت به تقویت مطالبه‌گری در میان لایه‌های مختلف اجتماعی در استان هرمزگان اقدام کنیم.

وی با اشاره به رکود حاکم بر بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: شهرداری در شرایط سختی به لحاظ مالی قرار دارد و فعالیت‌های موجود در شرایط اقتصادی نامناسبی انجام می‌شود که شهرداری و شورا مقصر آن نیستند بلکه وضعیتی است که در کل کشور وجود دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: متأسفانه کادرسازی مناسبی در استان هرمزگان برای پرورش نیروهای متخصص در همه زمینه‌ها صورت نگرفته است و برخی از بزرگان ما تا سنین بسیار بالا همچنان به دنبال ماندن در مسندهایشان در استان هستند.

وی گفت: ما به عنوان اعضای شورای شهر بندرعباس این مطالبه را داریم که صنایع، امور مالیاتی و گمرک سهم مردم این استان را از درآمدهای کلانی که دارند، بدهند تا صرف توسعه زیرساخت‌ها و بهبود روند توسعه شهری و رفع مشکلات مردم شود.

جهانبخش تصریح کرد: دوستانی که از عملکرد شورا گله می‌کنند، همت داشته باشند و در زمینه جذب سهم مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس از درآمدهای کلان استان به شورا و شهرداری کمک کنند و بعد از ۶ ماه نیز نتیجه اقداماتشان را گزارش دهند تا ببینیم که آیا کاری پیش برده‌اند؟!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55940

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.