چرا bbcفارسی ازما می خواهد انتخابات خبرگان رهبری به آیت الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهیم! بی بی سی: به آیت‌الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهید به لیست مورد حمایت آیت الله رفسنجانی رای دهید! امام خامنه ای: وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد ?با داغ‌شدن تب انتخابات ...

چرا bbcفارسی ازما می خواهد انتخابات خبرگان رهبری به آیت الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهیم!

بی بی سی:
به آیت‌الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهید به لیست مورد حمایت آیت الله رفسنجانی رای دهید!

امام خامنه ای:
وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد

?با داغ‌شدن تب انتخابات در هر دوره، قطب‌بندی هایی بین جریانات سیاسی شکل می‌گیرد که فراتر از اختلاف سلیقه است و به مبنا و زیرساخت‌های فکری افراد بازمی‌گردد. اما این رخداد طبیعی وقتی مهم‌تر می‌شود که دشمنانِ همیشگی انقلاب و نظام هم وارد این جبهه‌بندی‌ها شوند و از یکی از طرفین این دوگانه حمایت کنند. مساله‌ای که معمولا نشان از امیدبستن دشمن به اقدامات و مواضع آن طیف سیاسی دارد.

?سخنان رهبرانقلاب درباره توصیه رسانه انگلیسی در انتخابات پس از آن بیان شد که طی هفته گذشته جریان رسانه‌ای ضدانقلاب و دشمنان انقلاب در یک خط خبری هماهنگ با رسانه‌های حامی فتنه و اصلاح‌طلب، لزوم رای‌نیاوردن حضرات آیات «جنتی، مصباح و یزدی» را مطرح کردند.

?بی بی سی رسانه رسمی انگلستان در مطلبی با تیتر «یک محاسبه: حذف ‘یزدی، جنتی و مصباح’ از خبرگان چگونه ممکن است؟» با مبناقرار دادن تعداد آراء روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری تهران نوشت: «رای دهندگان به فهرست رفسنجانی-روحانی ، بیش از نیم میلیون نفر از رای دهندگان به فهرست یزدی-جنتی-مصباح بیشتر هستند. در چنین شرایطی اگر حامیان رئیس جمهور فعلی در انتخابات خبرگان پیش رو، به طور هماهنگ به ۱۶ نفر رقیب آقایان یزدی، جنتی و مصباح رای بدهند، به راحتی امکان راندن آنها به جایگاه های ۱۷ به پایین فهرست منتخبان استان تهران را خواهند داشت.»

?در مجموع آنچه که واضح است که طراحی رسانه‌های دشمن با اسم رمز «نه به فقه داعشی» یا «نه به مثلث جیم»، خط واحدی است که اصلی‌ترین چهره‌های انقلابی مجلس خبرگان بکار گرفته شده و همین خط نیز در رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی هم دنبال می‌شود.

?رمز دشمنی ضدانقلاب خارج‌نشین و رسانه‌های استکباری با آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی را باید در پایبندی و پایداری آنها بر دفاع از اصول اسلام ناب ، انقلاب و دفاع از رهبری دانست. “یاران انقلاب و اسلام ناب” مورد بغض “دشمنان انقلاب و اسلام‌های تقلبیِ رحمانی واعتدالی” هستند.

اللهم عجل لولیک فرج

لینک عضویت کانال زوار حضرت زهرا سلام الله علیها

https://tlgrm.me/joinchat/Au2JJzwIBIr7X-1mcU81lQ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=52940

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.