پیکرحجت الاسلام سیدعظیما هاشمی پور از روحانیون برجسته حاجی آبادی و رئیس اداره زکات کمیته امداد استان تشییع شد.   به گزارش پیارم، صبح امروز پیکر این روحانی جلیل القدر و همسرش که در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کردند با حضور امام جمعه، فرماندار حاجی آباد، مرادی نماینده مجلس، مدیرکل ...
 
 پیکرحجت الاسلام سیدعظیما هاشمی پور از روحانیون برجسته حاجی آبادی و رئیس اداره زکات کمیته امداد استان تشییع شد.
 
به گزارش پیارم، صبح امروز پیکر این روحانی جلیل القدر و همسرش که در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کردند با حضور امام جمعه، فرماندار حاجی آباد، مرادی نماینده مجلس، مدیرکل کل کمیته امداد و آموزش پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بر روی دوش اقشار مختلف مردم قدرشناس حاجی آباد تشییع و در زادگاهش روستای هاشم آباد خاکسپاری شد.
 
در این آیین که از اذحام زیادی برخوردار بود جمع کثیری از مردم اقصی نقاط مختلف استان و شهرستان حاجی آباد حضور داشتند بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین مختاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه حاجی آباد پیکر آنها در بهشت زهرای هاشم آباد به خاک سپرده شد.
 
حجت الاسلام سیدعظیما هاشمی پور در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همواره در سنگر دفاع از ارزش های اسلام در کنار سایر روحانیون استان پیشگام بود.
این روحانی برجسته در دوران حیات خود بانفوذ اجتماعی نقش مهمی در ایجاد وحدت در میان مردم منطقه داشته و در حل اختلافات منطقه ای نیز نقش ارزنده ای ایفا نمود.
 
سیدبزرگوار اهل هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد و از روحانیون برجسته استان که با صدای گرم ودلنشین خود درمنابر موعظه ومرثیه سرایی اهل بیت ممتاز بود، عضویت در شورای حل اختلاف،  دبیر ستاد زکات استان و رئیس اداره زکات کمیته امداد استان، روحانی برجسته و بسیجی مخلص در تیم های مبارزه با اشرار ایجاد امنیت، امام جماعت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و سخنران و مداح اهل بیت در کارنامه کاری این سید ثبت شده است.
 
مجلس بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی پور روز پنج شنبه ششم آبانماه در مسجد روستای هاشم آباد برگزار می شود همچنین یک مجلس بزرگداشت نیز بامشارکت کمیته امداد روز دوشنبه سوم آبانماه در مسجد ابوالفضل گلشهر بندرعباس برگزار می شود.
 
حجت الاسلام سید عظیما هاشمی پور به اتفاق همسرش با خودرو شخصی روز گذشته در محور بندرعباس- حاجی آباد و در حوالی روستای سرچاهان با یکدستگاه تریلر برخورد و متاسفانه هر دونفر در این سانحه دلخراش جان باختند علت حادثه نیز خواب آلودگی و انحراف به چپ تریلر ذکر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57873

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.