سرمربی تیم ملی جوانان گفت: نفراتی که امروز به میدان رفتند در رده نوجوانان هستند و می‌توانیم بازیکنانی که یک سال بزرگ‌تر هستند را انتخاب کنیم. به گزارش پیارم به نقل از فارس امیرحسین پیروانی پس از شکست ۴ بر یک تیم ملی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا گفت: بازی مقابل ایتالیا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران ...
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: نفراتی که امروز به میدان رفتند در رده نوجوانان هستند و می‌توانیم بازیکنانی که یک سال بزرگ‌تر هستند را انتخاب کنیم.
خبرگزاری فارس: پیروانی: بازیکنان بزرگ‌تر از این تیم را هم می‌توانیم انتخاب کنیم

به گزارش پیارم به نقل از فارس امیرحسین پیروانی پس از شکست ۴ بر یک تیم ملی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا گفت: بازی مقابل ایتالیا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بود که بازیکنان ما را با نفرات با تکنیکی روبرو می‌کرد. این نفرات که امروز به میدان می‌رفتند بازیکنان تیم‌های بزرگی مثل یوونتوس بودند. امیدوارم بازهم این اتفاقات تکرار شود و تیم‌های بزرگ به ایران بیایند.

وی افزود: من هم مدت زیادی نیست کنار این تیم حاضر شدم فقط سه، چهار جلسه تمرین کردیم. بازیکنان ما در حد توان خود بازی کردند. مهم‌ترین مشکل امروز ما شرایط جسمانی بازیکنان بود که یکی از مهم‌ترین مشکلات فوتبال ایران است. این بازیکنان سه ماه پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفتند و علی‌رغم شایستگی در ضربات پنالتی حذف شدند اما بعد از آن مسابقات تیم را رها کردند. تیم ما ۱۰ دقیقه خوب بازی می‌کرد اما بعد از ان از لحاظ بدنی دچار مشکل می‌شد. اکثر بازیکنان ما یا تیم ندارند یا در باشگاه‌هایشان بازی نمی‌کنند. امیدوارم که باشگاه‌های ما شرایط مناسب را به وجود بیاورند که بازیکنان بتوانند به خوبی تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در ادامه اظهار داشت: دو تیم خوب بازی کردند اما ایتالیا از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و این تفاوت فوتبال ایران و ایتالیا است. در یک سوم دفاعی ایتالیا ضربات ایستگاهی بیشتری را داشتیم اما استفاده نکردیم امیدوارم با تمرینات بهتر بتوانیم شرایط تیم را مناسب کنیم.

پیروانی در ادامه تصریح کرد: به بازیکنان گفتم تفاوت فوتبالی که ما امروز انجام دادیم اختلاف سه گل نبود. هروقت بازیکنان ما دچار خستگی می‌شدند شیراز تیم را برهم می‌ریخت. نوع بازی دو تیم نتیجه ۴- ۱ را نشان نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه چقدر به آینده تیم ملی جوانان امید دارد عنوان کرد: همیشه امیدوار هستم این تیم اصلی ما نیست. بازیکنانی در میدان حاضر بودند که عضو تیم ملی نوجوانان بودند. ما تیم جوانان هستیم و می‌توانیم بازیکنان رده سنی یک سال بالاتر را انتخاب کنیم. چهار، پنج نفر از نفرات حاضر در میدان می‌توانند به تیم ما کمک کنند باید نفرات دیگر را هم انتخاب کنیم. این بازیکنان متولد سال ۱۹۹۸ هستند و می‌توانیم نفرات رده سنی ۱۹۹۷ را هم انتخاب کنیم.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24371

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.