به گزارش پایگاه خبری پیارم ، سرگرد حجت امیری کیا فرمانده ناحیه سپاه شهرستان حاجی آباد یکم شھریور روز پزشک را به تمامی تلاشگران این عرصه خطیر تبریک گفت . در پیام امیری کیا آمده است : یکم شھریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جھان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم ، سرگرد حجت امیری کیا فرمانده ناحیه سپاه شهرستان حاجی آباد یکم شھریور روز پزشک را به تمامی

تلاشگران این عرصه خطیر تبریک گفت .

IMG_0027

در پیام امیری کیا آمده است :

یکم شھریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جھان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگرایران اسلامی خجسته باد.

روز پزشک فرصت مغتنمی است تا سیاستگذاران و مدیران عرصه آموزش پزشکی و بھداشت و درمان کشور با ھمفکری، ھمراھی و مساعدت ھمه مجامع و نیروھای دلسوز جامعه پزشکی سیاست ھا و راھکارھای ترویج و اشاعه ارزش ھای معنوی و اخلاق پزشکی و ارتقاء جایگاه و منزلت شاغلین حرفه ھای پزشکی را مورد بازخوانی و توجه قرار داده و با برنامه ریزی و بھره مندی از توانمندی ھای ملی در عرصه تقنینی و اجرائی، مسئولیت ملی خویش را در جھت حل و رفع معضلات و مشکلات جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان جوان اداء نمایند.

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش شهرستان نهاوند تبریک می‌گویم و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14786

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.