در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت ابن سینا و روز پزشک ، دکتر محسن صحرائیان رئیس بیمارستان در پیامی این روز را به رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و معاونین ، مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان و کلیه پزشکان ( متخصصین و پزشکان عمومی ) بیمارستان تبریک و تهنیت گفت. متن پیام : ...

در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت ابن سینا و روز پزشک ، دکتر محسن صحرائیان رئیس بیمارستان در پیامی این روز را به رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و معاونین ، مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان و کلیه پزشکان ( متخصصین و پزشکان عمومی ) بیمارستان تبریک و تهنیت گفت.

roz_pezeshk_fzhh93

متن پیام :
اساتید محترم ، پزشکان عزیز و همکاران گرانقدر جامعه پزشکی
سلام علیکم
« پزشکان حاذق و مورد اعتماد ، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند . » حضرت امام جعفر صادق(ع)
“روز پزشک به معنای حقیقی کلمه ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدار به پیشکسوتان نامدار خود ، گذشته افتخارآفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند .
پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند . همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش ، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند . و نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین ، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی ، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است که بدلیل ارتباطش با خدا و مکتب وحی ، نور حکمت الهی در دل او درخشید و به حکیم الهی تبدیل شد .
بدون شک ارزشمند ترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست . پروردگار متعال قدرت خلق حیات را برای خویش محفوظ نگه داشته ، اما مسئولیت مدیریت تامین سلامتی جسم و روان را که مفر حیات است بر عهده پزشکان نهاد و آنان با دستان شفا بخش خود که اذن و لطف خدا برآن حاکم و استوار است در احیا جان و روان انسانها نقش خود را ایفا می کنند .
اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی به ویژه رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و معاونین ، مدیریت شبکه بهداشت درمان شهرستان و کلیه پزشکان ( متخصصین و پزشکان عمومی ) بیمارستان تبریک و تهنیت گفته و ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پزشکان این مرکز از خداوند منان توفیق روز افزون جهت ارائه خدمت بی منت به نیازمندان را دارم .”
روز پزشک به معنای حقیقی کلمه ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدار به پیشکسوتان نامدار خود ، گذشته افتخارآفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند .
دکتر محسن صحرائیان – رئیس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان حاجی آباد

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14819

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.