مدیر امور بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم از پهلوگیری نخستین فروند کشتی اقیانوس‌پیمای «کروز» مجهز به امکانات تفریحی و رفاهی در صبح بیست و چهارم فروردین در جزیره قشم خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، پژمان بهرامی با اشاره به پهلوگیری نخستین ...

مدیر امور بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم از پهلوگیری نخستین فروند کشتی اقیانوس‌پیمای «کروز» مجهز به امکانات تفریحی و رفاهی در صبح بیست و چهارم فروردین در جزیره قشم خبر داد.

 خبرگزاری فارس: پهلوگیری نخستین کشتی اقیانوس‌پیمای «کروز» در قشم

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، پژمان بهرامی با اشاره به پهلوگیری نخستین کشتی اقیانوس‌پیمای «کروز» در قشم گفت: کشتی اقیانوس‌پیمای «کروز» با نام «سانی» شامگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین با حضور ۴۰۰ گردشگر و پرسنل از جزیره کیش حرکت می‌کند و پس از یک سفر دریایی تفریحی و یک شب به یادماندنی صبح ۲۴ فروردین در بندر کاوه قشم پهلو می‌گیرد.

وی ادامه داد: این کشتی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و فراهم نمودن سفر دریایی ایمن برای گردشگران وارد آب‌های خلیج فارس شده و در مسیر دریایی کیش، قشم و سایر بنادر همچون چارک و بندرعباس تردد می‌کند.

به گفته بهرامی این کشتی ۹ طبقه، دارای ۱۷۶ متر طول و ۲۳ متر عرض است و با ۱۳۰ کابین که ۷۷ عدد از آنان کابین‌های درجه یک هستند و ۴۱۷ تخت اقامتی امکانات خوبی برای گردشگران دارد.

مدیر امور بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای رستورانی، کافی‌شاپ، استخر و سونا، ۲ سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاهای ایرانی از دیگر امکانات این کشتی است.

وی ادامه داد: کشتی «سانی» می‌تواند ۱۵۰ خودروی‌ سواری به‌همراه ۳۰ کامیون که در صورت نیاز به جای کامیون‌ها می‌توان ۱۰۰ خودروی سواری دیگر را جابه‌جا کند.

به‌گفته بهرامی کشتی کروز «سانی» برای سفرهای کوتاه‌مدت چهار تا هفت روزه دریایی توسط کشور سوئد ساخته شده و یک‌هزار و ۶۰۰ صندلی دارد.

جزیره قشم در جنوب ایران و تنگه هرمز واقع شده و با وسعت یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است و هرساله میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود جذب می‌کند. مسیر دریایی بین جزیره قشم و کیش ۱۲۷ کیلومتر است و این نخستین باری است که یک کشتی تفریحی کروز این مسیر را طی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61799

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.