رییس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برآورد خسارت فاجعه پلاسکو نیاز به زمان دارد، گفت: ۵۶۰ مغازه با تخریب ۱۳ تا ۱۴طبقه آسیب دیده اند و این ساختمان با خاک یکسان شده است و تمام کالاها، اسناد بهادار و صندوق ها از بین رفته است. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه ...
رییس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برآورد خسارت فاجعه پلاسکو نیاز به زمان دارد، گفت: ۵۶۰ مغازه با تخریب ۱۳ تا ۱۴طبقه آسیب دیده اند و این ساختمان با خاک یکسان شده است و تمام کالاها، اسناد بهادار و صندوق ها از بین رفته است.
به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک تهران در گفت و گو با خبرنگار «رازق»، در مورد فاجعه ساختمان پلاسکو بعد از بازدید از محل حادثه، اظهار کرد: الان در محل ساختمان پلاسکو هستم و دیدم مغازه داران نگرانی های زیای دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: برخی از مغازه داران و صاحبان تولیدی در ساختمان پلاسکو ناراحت بودند که تازه تاریخ بیمه آنها تمام شده بود و دیر اقدام به تمدید کردند.

رییس اتحادیه پوشاک تهران با تأکید براینکه بخشی از مغازه ها و تولیدی ها در ساختمان پلاسکو بیمه نبودند، اضافه کرد: حادثه دیدگان  درخواست داشتند که داشتن بیمه به بخشی از روند اخذ پروانه توسط متقاضیان صورت بگیرد و کسی که بیمه ندارد از پروانه آن جلوگیری شود.

شیرازی با اشاره به این نکته که متأسفانه وقتی دچار حادثه بحران می شوند حرف از بیمه کردن می زنند و این دیر است، افزود: باید بر روی اینگونه بیمه ها بیشتر فرهنگسازی شود زیرا حاثه خبر نمی کند.

وی با بیان این مطلب که کسبه، فعالان و اتحادیه ها نیز باید از این حوادث درس بگیرند، تصریح کرد: باید برای آینده از این مسایل عبرت بگیریم تا توجه ویژه ای به بیمه داشته باشیم.

رییس اتحادیه پوشاک تهران با تأکید بر اینکه برآورد خسارت نیاز به زمان دارد و باید کار کارشناسی شود، تصریح کرد: ۵۶۰ مغازه با تخریب ۱۳ تا ۱۴طبقه آسیب دیده اند و این ساختمان با خاک یکسان شده است و این احتمال می رود که تمام کالاها، اسناد بهادار و صندوق ها از بین رفته است.

شیرازی اضافه کرد: خسارت ها زیاد است و بخشی از آنها هم بیمه نبودند و متوسط مغازه های این محل ارزش یک میلیاردی داشتند.

رییس اتحادیه پوشاک تهران ادامه داد: دولت کمک کرده و شهرداری در این موضوعات همیشه پیش قدم بوده است و خود ما هم ستاد بحران تشکیل می دهیم که از سوی خیّرینی که در صنف داریم خسارات را جبران و به حداقل برسانیم.

شیرازی در خاتمه اظهار کرد:ساختمان پلاسکو قلب تپنده توزیع کالا و پوشاک است و باید به سرعت جایگزینی را برای ساختمان پلاسکو ایجاد کنیم تا بتوانیم جریان توزیع را به ویژه برای شب عید ادامه دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60296

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.