کمیته امداد امام خمینی شهرستان حاجی آباد  در راستای رفع مشکلات مددجویان خدمات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زیرپوشش ارائه می‌دهد. به گزارش پیارم حاجی آباد ؛ مسیح الله مرادی مدیر کمیته امداد حاجی آباد با بیان این مطلب گفت : در این راستا سال گذشته این نهاد مبلغ ۴ میلیارد و ۶۴۹ ...

کمیته امداد امام خمینی شهرستان حاجی آباد  در راستای رفع مشکلات مددجویان خدمات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زیرپوشش ارائه می‌دهد.

به گزارش پیارم حاجی آباد ؛ مسیح الله مرادی مدیر کمیته امداد حاجی آباد با بیان این مطلب گفت : در این راستا سال گذشته این نهاد مبلغ ۴ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان و نیازمندان پرداخت کرده است.

وی رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمان، فرهنگی و… مددجویان و نیازمندان را از اهداف پرداخت وام‌های کارگشایی و قرض الحسنه عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اجرای طرح خودکفایی و اشتغال با توجه به نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در سال پیش رو با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

مرادی در پایان یادآور شد: طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان، کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، پرداخت وام کار انگیزی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، ارائه خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی از دیگر خدمات این نهاد در راستای طرح‌های حمایتی از مددجویان تحت پوشش است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54832

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.