فرماندار حاجی آباد، از پخش زنده مراسم عاشورا و تاسوعا در صدا و سیما برای هشتمین سال متوالی در شهرستان حاجی آباد خبر داد. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در مراسم ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: امسال هم همانند سالهای قبل مراسم عزاداری سنتی حاجی آباد در روز تاسوعا و عاشورا از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش می شود.
جهانگیری افزود: امروز ما عزت ایران اسلامی را مدیون سید الشهدا هستیم، اگر نبود قیام و نهضت امام حسین(ع) بوی از اسلام باقی نمانده بود.
وی بیان داشت: ما انقلابمان یک انقلاب حسینی است امام راحل(ره) فرموده ما انقلابمان را از محرم و صفر داریم حقیقت مطلب هم همین هست.
فرماندار حاجی آباد در ادامه به همه دستگاهای اداری شهرستان جهت همکاری با موکب عبدالحمید سالاری در کربلا و پخش زنده مراسم تاسوعا و عاشورا تا کید کرد.
بهزاد امامدادی دبیر ستاد اربعین حسینی حاجی آباد در کربلا در ادامه اظهار داشت: شهرستان حاجی اباد امسال نیز همانند سالهای قبل موکب شهید عبدالحمید سالاری جهت اسکان ۷۰۰نفر در روز و پزیرایی و میان وعده ۲۰۰۰هزار نفر در روز در مسیر نجف تا کربلا مستقر می شود.
امامدادی افزود: ستاد مردمی شهرستان فعال و آماده دریافت و جمع اوری نذورات مردمی جهت انتقال به کربلا می باشد.
وی بیان داشت: پس از انتقال اقلام خادمین که تعداد انها ۲۷ نفر می باشد نیز به کربلا جهت خدمات دهی به زائرین اعزام می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68897

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.