فرمانده سپاه حاجی آباد  گفت: از آغاز چهارمین مرحله مواسات و همدلی و به مناسبت عید غدیرخم تاکنون تعداد هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و 5هزار و ۳۰۰ پرس غذا پخت و توسط بسیجیان بین نیازمندان بخش مرکزی و فارغان، احمدی وزیع شده است. ...

سرهنگ محمد میرزاده فرمانده حوزه بسیج  سپاه حاجی آباد  در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک عید غدیرخم اظهار کرد: بسیجیان و قرارگاه های تحول محلات حوزه مقاومت هاشم آباد، ، حوزه صاحب الزمان، حوزه احمدی  ناحیه حاجی آباد از ابتدای شیوع کرونا اقدامات زیادی را در راستای مقابله با این ویروس و کمک به حفظ سلامت مردم در سطح بخش های حاجی آباد  انجام داده اند‌.

وی  افزود: با تداوم شیوع کرونا و آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه، بسیجیان این حوزههای مقاومت باز هم وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شدند و تعداد ۲۰۰۰هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۳میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده است را طی چند مرحله بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

میرزاده  ادامه داد: کمک‌های مومنانه علاوه بر کمک مالی به خانواده‌های آسیب دیده، روحیه همدلی و همبستگی را در بین مردم ایجاد کرد و حضور جوانان برای رفع آلودگی‌ها برای ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن تأثیر روحی و روانی بسیار زیبایی را در جامعه به وجود آورد.

وی عنوان کرد: بمناسبت فرارسیدن عید بزرگ ملسمانان جهان، عید غدیرخم بسیجیان قرارگاه های تحول محلات حوزههای مقاومت  اقدام به پخت۵هزار و ۳۰۰ پرس غذا  بین نیازمندان د توزیع کردند.

میرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه عید غدیر بزرگترین و مهمترین عید برای شیعیان است تصمیم گرفتیم بتوانیم بار اجتماعی را به اندازه بضاعت خودمان با کمک خیرین و بسیجیان کاهش دهیم و شاید توزیع یک پرس غذای گرم یا یک بسته معیشتی به یک خانواده منجر به ایجاد امید و توجه شود که مردم و هم شهری های ما به فکر ما هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71984

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.