رئیس شورای‌شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: پتانسیل‌های خوبی در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که می‌تواند موجب اشتغال جوانان و رونق تولید و رفع چالش‌های اقتصادی موجود در شهرستان شود. به گزارش پیارم حاجی آباد، صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اداره مسکن و ...

رئیس شورای‌شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: پتانسیل‌های خوبی در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که می‌تواند موجب اشتغال جوانان و رونق تولید و رفع چالش‌های اقتصادی موجود در شهرستان شود.

به گزارش پیارم حاجی آباد، صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اداره مسکن و مدیرعامل شرکت بین‌المللی سپهر در دفتر شورای شهر برگزار شد.

پتانسیل‌های خوبی برای رونق تولید‌واشتغال وجود دارد

ابراهیم دره‌شیری در این جلسه به ظرفیت، استعدادها و توانمندی‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: این شهرستان با برخورداری از قطب کشاورزی استان، کاشت نخیلات و خرمای معروف پیارم که شهرت جهانی دارد.

وی به دیگر قابلیت‌های منحصر بفرد این شهرستان در عرصه سنگ معدن و غیره اشاره کرد و گفت: این پتانسیل می‌تواند نقش خوبی در تولید و اشتغال داشته باشد.

رئیس شورای‌شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: پتانسیل‌های خوبی در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که می‌تواند موجب اشتغال جوانان و رونق تولید و رفع چالش‌های اقتصادی موجود در شهرستان شود.

همکاری دوسویه درآمد پایداری برای شهرداری ایجاد می‌کند/اهداف شرکت بین‌المللی سپهر، چشم انداز خوبی دارد

شرکت بین‌المللی سپهر به منظور همکاری دوجانبه در راستای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری از شهرداری حاجی‌آباد درخواست همکاری کرد.

علیرضا حسن‌زاده نیز در این جلسه تصریح کرد: اهداف و سیاست‌های شرکت بین‌المللی سپهر، چشم‌انداز خوبی را برای شهرستان می‌تواند رقم بزند.

وی افزود: امیدواریم با بررسی و مطالعاتی که انجام خواهد شد، زمینه این همکاری مهیا شود.

شهردار حاجی‌آباد تاکید کرد: چنانچه تمایلاتی از سوی شورای شهر و شهرداری مبنی بر همکاری‌های دو‌سویه با مدیرعامل و کارشناسان این شرکت صورت گرفت، شاهد اجرای سیاست‌های کلی طرح‌ها و اهداف این شرکت در شهرستان باشیم و از ظرفیت‌های آن برای درآمدزایی، رونق‌بخشیدن به اشتغال و درآمدهای پایدار شهرداری استفاده کنیم.

شناسایی چالش‌های موردنیاز و کمک به ایجاد درآمد پایدار اهداف شرکت

بهرام چوبین، همچنین در این جلسه با ابراز رضایت‌مندی و استقبال از مجموعه شهرداری و شورای شهر برای تحقق‌بخشیدن به سیاستگذاری‌های این شرکت در شهرستان حاجی‌آباد در سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر شهرها را احاطه کرده و گریبانگیر شهرها شده و آن‌ها را در حالتی بین سنتی و مدرن متوقف کرده، عدم وجود درآمد است که اهمیت این مقوله بررسی آن را الزامی می‌کند.

وی عنوان داشت: برآن شدیم تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود شهرستان حاجی‌آباد به این مهم بپردازیم و ضمن درآمدزایی با امکانات موجود، دیگر مزایا را نصیب شهروندان، شهرداری و کارشناسان این شرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت بین المللی سپهرتصریح  درآمدزا با یافتن راحل‌هایی برای ایجاد درآمدهای پایدار در تامین هزینه‌ها باید به گونه‌ای پیش برود که نیازی نباشد برای هرپروژه مستقیما” از جیب مردم و به افزایش عوارض مراجعه شود.

وی به فعالیت‌های عمده این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: ایجاد درآمدهای پایدار‌ شهری، استفاده از پتانسیل‌های موجود شهرداری و بهره‌وری بهینه از آن‌ها در جهت درآمدزایی با کاهش هزینه، زیباسازی شهر، ترافیک و مبلمان شهری، رفع مشکلات صنعتی و کارخانجات و اشتغال‌زایی با هدف رفاه‌ شهروندان و ایجاد بسترهای لازم جهت جذب توریست، صنعتی، معدنی، تبلیغات‌ شهری، ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، شناسایی چالش‌های موردنیاز و کمک به رفع آن‌ها جهت رفاه شهروندان را از اهداف راه‌اندازی این شرکت عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67696

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.