امام جمعه موقت حاجی آباد:
امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است، ملت بزرگ ایران که الا رقم وجود همه مشکلات پای نظام و انقلابشان ایستاده اند. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدر دانی و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر با حضور تماشایی خود  حماسه ای دیگر افرید و همه فتنه های چهل ساله دشمنان را حنثی کردند و دشمنان همیشه  به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند و مردم با حضور گسترده خود جهان  خیره کرد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است، ملت بزرگ ایران که الا رقم وجود همه مشکلات پای نظام و انقلابشان ایستاده اند انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی زیادی می باشد که رهبری پیامبر گونه امام راحل یکی از ویژگی انقلاب است، انقلابی که امام راحل مرجع بزرگ تقلید و بصیر ترین مرجع در راس انقلاب قرار گرفت انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی است و مردم ما از روی اعتقاد انقلابشان را انتخاب کردند.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد:ما از صدر اسلام تا کنون ریزش هایی داشتیم و هر کجا احساس قالب شد بر عقل ما با شکست رو به رو شدیم هر کجا غرور تکبر غالب بر عقل شد شکست شد، هر گاه از روی احساس تصمیم گرفتیم با شکست روبه رو شدیم ولی انقلاب ما از روی اعتقاد بود.

وی تصریح کرد: امام راحل ساده زیست بود و مقام معظم رهبری و فرزندان ایشان نیز به همیش شیوه زندگی می کنند و این ساده زیستی رهبری انقلاب  باعث دوام انقلاب می شود و سومین ویژگی ، رجوع به آرا مردم و سابق بر این غربی ها تصمیم می گرفتن ولی در حال حاضر خود مردم تصمیم می گیرند.

امام جمعه  موقت حاجی آباد گفت: انقلاب ما را از مصرف گرایی بیرون آورد قبلا جوانان ما مصرفی بودند ولی در حال حاضر جوانان ما به فناوری هسته ای دست پیدا کردند و صنایع موشکی ما حرف برای گفتن دارد مردم در دفاع از ولایت، در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ما جانانه ایستادند و از خاک و کشورشان دفاع کردند.

صادقی بیان داشت:شهید حججی و امثال این شهید جگونه از حرم اهل بیت دفاع کردند و پای ولایتشان ایستادند همه اینها از برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: پیام ۲۲ بهمن،‌ پیام تحکیم امت با امام و رهبری و مقتدای خویش است، پیام موفقیت و پیروزی ملت در سایه شناخت رهبری و اطاعت از او است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67186

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.