امام جمعه حاجی آباد گفت: پاسخ محکم و کوبنده تنها راه به بدعهدی آمریکاست، با برخوردهای منفعلانه و فرمایشی عزت و غرور ملت ایران خدشه‌دار می‌شود، برجام نه تنها هیچ دستاورد اقتصادی و غیراقتصادی نداشته است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اطاعت کردن جامعه از ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: پاسخ محکم و کوبنده تنها راه به بدعهدی آمریکاست، با برخوردهای منفعلانه و فرمایشی عزت و غرور ملت ایران خدشه‌دار می‌شود، برجام نه تنها هیچ دستاورد اقتصادی و غیراقتصادی نداشته است.

139001212021

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اطاعت کردن جامعه از امام را خیر دنیا و آخرت عنوان کردند و افزودند: اطاعت پذیری از امام و نائب آن حضرت ایت الله خامنه ای جامعه را برای طهور آماده می کند.
حجت الاسلام مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ضمن تقدیر از حضور قدرتمند نیروی دریایی در آب‌های آزاد که بنده هم لازم می‌دانم از همین تریبون از نیروی دریایی ارتش به دلیل ایجاد امنیت و آرامش در کشور تقدیر و تشکر کنم، بر لزوم پیگیری برنامه‌ها و کارها تا حصول نتیجه تأکید کردند و فرمودند ناتمام ماندن کارها سؤال و اشکال ایجاد می‌کند، از جمله مانند حقوق‌های نجومی که نتیجه آن برای مردم روشن نشد و سؤالات در ذهن مردم باقی مانده است.
حجت الاسلام مختاری به مغفول ماندن وضعیت حقوق‌های نجومی اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از مردم از نظر معیشت دچار مشکل هستند و مشکلاتی از قبیل فقر و بیکاری و مشکل مسکن در جامعه زیاد است و ملت و رهبر معظم انقلاب در انتظار پاسخ مسؤولان و برخورد قاطع مسئولان با مسئله حقوق‌های نجومی هستند.
مختاری گفت: حقوق‌های نجومی اعتماد عمومی را خدشه‌دار کرده و مردم از مسئولان گلایه‌مند هستند و برخورد قاطعانه‌تر مسؤولان دولتی و قضایی را انتظار هستند و دولت به یک لغو سخنرانی واکنش نشان می دهد و پیگیری می کند ولی به بحث حقوق های نجومی که حق مردم و بیت المال است رسیدگی نمی کند برخی ها با استفاده از بیت المال برای خودشان بیت الحال ساخته اند.
امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از عدم برخورد با حقوق‌های نجومی گله‌مند بودند و فرمودند موضوع حقوق‌های نجومی یکی از مسائل مهم است که نتیجه رسیدگی به آن برای مردم روشن نشد و به سؤالات در ذهن مردم باقی ماند جای بسی تاسف است هنوز از سوی مقامات دولتی درباره حقوق‌های نجومی مدیران گزارش شفاف و قانع کننده‌ای به مردم داده نشده است.
امام جمعه احاجی آباد اضافه کرد: در موضوع حقوق‌های نجومی تخلفاتی وجود دارد که مربوط به مسؤولان دولتی است و باید پاسخگو باشند و عدم پاسخ دولت به مردم در رابطه با موضوع حقوق‌های نجومی باعث بدبینی و سلب اعتماد مردم به دولت و درنهایت به نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه حاجی آباد به تصویب تمدید تحریم ۱۰ ساله در کنگره اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد بی اعتمادی به آمریکا، هر روز بیشتر اثبات می‌شود و مسؤولان باید هوشیارتر باشند و فریب لبخندهای دشمنان را نخورند.
مختاری همچنین در نحوه پاسخگویی به بدعهدی‌های آمریکایی‌ها گفت: پاسخ محکم و کوبنده تنها راه به بدعهدی آمریکاست، با برخوردهای منفعلانه و فرمایشی عزت و غرور ملت ایران خدشه‌دار می‌شود، برجام نه تنها هیچ دستاورد اقتصادی و غیراقتصادی نداشته است بلکه خسارت‌های فراوان و جبران ناپذیر نیز به دنبال داشته است، خود وزیر امور خارجه کشور گفتند که اجرای تمدید تحریم های امریکا علیه ایران نقض برجام است پس چرا این قدر در مقابل دشمن کوتاه امدید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59040

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.