مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد گفت: وزیت رایگان بیماران در مناطق آسیب پذیر شهرستان حاجی آباد با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی انجام شد. مسعود سالاری مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم ، در خصوص مناطق آسیب پذیر شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه ...

مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد گفت: وزیت رایگان بیماران در مناطق آسیب پذیر شهرستان حاجی آباد با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

مسعود سالاری مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم ، در خصوص مناطق آسیب پذیر شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر خشکسالی های پی در پی باعث مهاجرت روستاییان به شهر و افزایش حاشیه نشینی در شهرستان حاجی آباد شده است مناطق حاشیه نشین از امکانات رفاهی و بهداشتی بی بهره هستند و بسیج سازندگی و بسیج سازندگی در همین راستا جهت کمک به خانواده های بی بضاعت حاشیه نشین در این مناطق وزیت رایگان انجام می دهند.

سالاری افزود: مناطق حاشیه نشین اکثرا بیکار و خانواده ها در فقر مطلق و خانه های کپری و گلی زندگی می کنند و اعتیاد در بین این خانواده ها بی داد می کند که بسیج سازندگی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و فرهنگی ناحیه یک سری اقدامات در این مناطق حاشیه نشین انجام داده اند.

وی بیان داشت: ما در این طرح کاهش آسیب های محلات آسیب پذیر شهرستان سعی بر این داریم که به ساکنان این محلات که همگی درگیر همه نوع آسیب اجتماعی هستند کمک کنیم تا آسیب های فرهنگی اجتماعی این خانواده ها کاهش پیدا کند.

مسئول بسیج سازندگی در ادامه از وزیت رایگان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در این مناطق خبر داد و افزود: ما در ماه مبارک رمضان نیز در مناطق وزیت رایگان داریم.

سالاری بیان داشت: در طرح وزیت رایگان یک پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناس روانشناسی، کارشناس بهداشت محیط و ماما  ۱۵۰ نفر از  بیماران را  به صورت رایگان خدمات ارائه می دهند.

وی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در مناطق کمتر توسعه یافته را شناسایی افراد معتاد و معرفی به کمپ ترک اعتیاد، اهدا بسته غذایی لوازم تحریر نیازمندان نیز انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: ما در منالطق محرم اقدام به ساخت ۷۵ واحد مسکن مددجویان و ساخت سرویس بهداشتی مسجد و طرح های اشتغال زایی نیز داشتیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68060

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.