مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ولایت مداری را مهمترین رکن سپاه برشمرده و بیان داشت : آنچه مجموعه سپاه را از سایرین متمایز نموده بحث ولایت مداری آن است به نقل از  پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت : امام حسین (ع) ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ولایت مداری را مهمترین رکن سپاه برشمرده و بیان داشت : آنچه مجموعه سپاه را از سایرین متمایز نموده بحث ولایت مداری آن است

به نقل از  پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت : امام حسین (ع) پاسدار بزرگ اسلام بوده و چه نیکو و زیبا روز پاسدار را مزین به ولادت با سعادت این امام بزرگ نموده اند.وی بیان داشت :  ولایت مداری مهمترین رکن مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که از بدو تاسیس تا کنون به دور از مسائل حاشیه ای و سیاسی در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم و استوار ایستاده است .

مدیرآموزش و پرورش  سپاه را حافظ ارزش های نظام اسلامی دانسته و اظهارداشت : حضور سپاه در عرصه های مختلف چه در دوران هشت ساله دفاع مقدس و یا در بحث جنگ نرم و خنثی سازی توطئه های دشمنان وهمچنین در تولیدات صنایع دفاعی ستودنی است .

مدیر آموزش و پرورش به فرمایشات حضرت امام که فرموده اند اگر سپاه نبود کشورهم نبود اشاره نموده وخاطرنشان کرد : هرجا کشور نیاز داشته سپاه وارد عمل شده و با درایت در بسیاری از موارد کشور را از بحران عبور داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباداز دیگر سخنرانان در این نشست معلمین را پاسداران ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرده و بیان داشت : معلمین به عنوان بزرگترین خانواده دولت و تاثیر گذار ترین قشر جامعه نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در انتقال ارزش ها به نسل آینده دارند.

سرگردحجت امیری کیا افزود : همه ی کسانی که برای این نظام خدمت می کنند و دلشان برای جمهوری اسلامی می تپد در هر لباسی که باشند خواه کارگریا معلم،مهندس یا پزشک همه و همه پاسدارند.

این مقام مسئول افزود : روز پاسدار متعلق به همه ی انسان های آزاده و  حافظ ارزش های نظام اسلامی می باشد. به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار مدیر آموزش و پرورش به همراه معاونین و تعدادی از کارشناسان این اداره باحضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد ضمن  اهدا گل  ضمن و تبریک روز پاسادار این روز بزرگ را گرامی داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54634

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.