امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: وقتی اسان از دنیا می رود پرونده اعمال آن بسته می شود و ولی پرونده وقف آن باز ااست زیرا وقف همان صدقه جاریه است و تا زمانی که موقوفه باشد برای انسان ثواب نوشته می شود. به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: وقتی اسان از دنیا می رود پرونده اعمال آن بسته می شود و ولی پرونده وقف آن باز ااست زیرا وقف همان صدقه جاریه است و تا زمانی که موقوفه باشد برای انسان ثواب نوشته می شود.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: مطالعه یک امر بسیار مهم است که اگر مردم به آن اهمیت بدهند می توانند تمام اوقات بیکاری خود را به کتاب اختصاص بدهند.

صادقی افزود: مطالعه استرس را کم می کند و انسان را جذاب و مهربان و مطالعه هدفمند می توانند به ما کمک کند تا به مشکلات غلبه کنیم و انسان را اجتماعی می کند.

وی در ادامه با اشاره به روز وقف بیان داشت: وقتی اسان از دنیا می رود پرونده اعمال آن بسته می شود و ولی پرونده وقف آن باز ااست زیرا وقف همان صدقه جاریه است و تا زمانی که موقوفه باشد برای انسان ثواب نوشته می شود.

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: پیامبر فرموده صبر و بردباری، اخلاق خوش و تقوا و پارسایی این سه چیز اگر انسان نداشته باشد از امت من و خداوند نیست.

صادقی بیان داشت: تقوا مانند چراغ است که راه را برای ما روشن می کند و عامل انتخاب صحیح را اما حسین و رفتنش به کربلا و عزت عبدی که نصیبش شد همین تقوا بود.

وی افزود: چند راه برای رعایت تقوای الهی وجود دارد که اولین ان کنترل زبان و صداقت داشتن، کنترل شکم با روزه داری، کنترل شهوت با امر ازدواج، مبارزه با غرور با داشتن تواضح،غفلتزدایی با ذکر و یاد خداوند، مقاومت در برابر عیش و نوش ها ، غافل نماندن از فقرا با انفاق می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65883

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.