نادر قاضی پور در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: مدیران ایران خودرو و سایپا تا دیروز در خدمت مشایی بودند؛ امروز در خدمت جهانگیری. وی همچنین در مورد دریاچه ارومیه اظهار داشت: کسانی می خواند پول انتخابات خود را از دریاچه ارومیه دربیاورند ولی ما نمی گذاریم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم به نقل از ...

نادر قاضی پور در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: مدیران ایران خودرو و سایپا تا دیروز در خدمت مشایی بودند؛ امروز در خدمت جهانگیری. وی همچنین در مورد دریاچه ارومیه اظهار داشت: کسانی می خواند پول انتخابات خود را از دریاچه ارومیه دربیاورند ولی ما نمی گذاریم.

image71234

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم به نقل از ائل پرس همایشی با موضوع انحصار خودروسازی در ایران با حضور نادر قاضی پور نماینده مردم ارومهی در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دانشگاه تبریز برگزار شد.
این همایش که بدلیلی تاخیر در حضور قاضی پور با حدود نیم ساعت دیرتر از زمان مشخص شده آغاز شد با سخنرانی محمدرضا بهشتی و فیروز فلاحی دو عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه تبریز همراه بود.
بهشتی، معاون مستعفی استاندار اردبیل در سخنان خود در این همایش، تولیدات خودرو داخلی را غیرقابل رقابت با محصولات بازار جهانی دانست.
وی همچنین به انتقاد از سیاست گذاری های اعمال شده در این صنعت پرداخته و گفت: سیاست های خوبی در این زمینه برنامه ریزی و اجرا نشده است.
فلاحی نیز رقابتی شدن بازار را موجب افزایش کیفیت و متعادل شدن قیمت اعلام کرد. وی رفاه عمومی را نتیجه بعدی رقابتی شدن بازار محصولاتی چون خودرو دانست.
بهشتی، معاون مستعفی استاندار اردبیل که در مدتی کمتر از یک سال معارفه شده و اخیرا استعفا داده و به تبریز بازگشت؛ از تاخیر قاضی پور انتقاد کرد که پاسخ جالب قاضی پور جنجال های وی در صحن علنی مجلس را یادآوری کرد. وی گفت: آقای دکتر بهشتی ما رفته بودیم نماز بخوانیم و توبه کنیم.ما از روحانیت می ترسیدیم و اگر شما نمی ترسید ما چه کنیم.
وی همچنین در مواجه شدن با درخواست ها برای صحبت به زبان فارسی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: آقای بهشتی شما دکترید ولی ما کشاورزیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سخنرانی خود اظهار داشت: وقتی روحانی با بی ام و به مجلس می آید باید فاتحه تولید داخلی در صنعت خودرو را خواند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از مدیریت ایران خودرو و سایپا به شکل دولتی انتقاد کرده و اظهار داشت: مدیر ان این شرکت ها تا دیروز در خدمت مشایی بودند و امروز در خدمت جهانگیری.
وی خواستار برخورد با واردکنندگان خودروهای چینی در کشور شد.
این نماینده ارومیه در پاسخ به سوال نامرتبط با موضوع همایش یکی از دانشجویان ب انتقاد از تعیین دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مدیریت امور علمی احیای دریاچه ارومیه پرداخته و گفت: عده ای می خواهند پول انتخابات خود را از دریاچه ارومیه کسب کنند ولی ما نمی گذاریم.
گفتنی است این همایش در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز به همت جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24004

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.