فرماندار حاجی آباد گفت:وظیقه مسئولین حمایت از سرمایه گذار در شهرستان بخصوص در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی ، بسته بندی محصولات کشاورزی ،و رفع موانع تولید  جهت سرمایه گذاری است. به گزارش پیارم حاجی آباد، اصغر جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در همایش فعالان اقتصاد مقاومتی در زمینه عملکرد مثبت سیاست خارجی دولت گفت:دولت تدبیر ...

فرماندار حاجی آباد گفت:وظیقه مسئولین حمایت از سرمایه گذار در شهرستان بخصوص در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی ، بسته بندی محصولات کشاورزی ،و رفع موانع تولید  جهت سرمایه گذاری است.

IMG_2267

به گزارش پیارم حاجی آباد، اصغر جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در همایش فعالان اقتصاد مقاومتی در زمینه عملکرد مثبت سیاست خارجی دولت گفت:دولت تدبیر و امید با سیاست اعتدال گرایانه مبتنی بر عملکرد شفاف و صادقانه توانست افکار عمومی مردم جهان بویژه دولت ها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

وب در ادامه سخنان خود انتقادهای موجود از عملکرد دولت و روند اقتصادی را ناعادلانه و غیر منصفانه خواند و گفت: کدام دولت و در کجای دنیا می توان ظرف مدت کوتاه از  نابسامانی اقتصادی ، رشد منفی اقتصادی ، سردرگمی سیاست خارجی که از چند سال قبل به دلیل سوء مدیریت ایجاد شده بود عبور کرد.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری  گفت : دولت تدبیر و امید ملصم به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری می باشد و تا کنون اقدامات موثری صورت پذیرفته به نحوی که مورد رضایت رهبر فرزانه انقلاب نیز قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت  ضمن حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان بخصوص در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی ، بسته بندی و .. . در زمینه کشاورزی ، رفع موانع تولید  جهت سرمایه گذاری ، از عملکرد دولت تدبیر و امید دفاع نمودند.

ایشان بیان داشتند دولت در حالی مدیریت کشور را بر عهده گرفت که تحریم های شدید بین المللی به همراه   بی انضباطی گسترده مالی و پولی، رکود بی سابقه، رشد منفی و تورمی افسار گسیخته اقتصاد جامعه را فلج کرده بود و از نظر اقتصادی در بدترین شرایط ممکن قرار داشتیم .

جهانگیری در پایان افزود: دولت در زمینه سلامت و بهداشت دست آورد بزرگی داشته که  می توان به اجرای طرح تحول نظام سلامت و پیامد های آن از جمله۱-کاهش پرداختی از جیب مردم ۲-ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر توسعه یافته ۳- امکان درمان برای افرادی که به دلیل دغدغه های مالی مدتها با رنج و درد ساخته بودند و نتایج دیگری در حدی که شاید بتوان آنرا مهمترین دست آورد دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت اشاره نمود.

حجت الاسلام صادقی اظهار داشت: کسانی که می خواهند در خدمت جامعه اسلامی قرار بگیرند باید خصوصیاتش برجسته تر از بقیه مردم باشد و گشایش امور روزمره مردم به دست انها است ، کشور ما یک کشور غنی است و نباید بگذاریم که شرایط شعب ابی طالب پیش بیاید باید با یک برنامه ریزی اوضاع اقتصادی شهرستان را سروسامان بدهیم.

وی افزود: اگر از سرمایه گذاران حمایت بکنید و برنامه های اشتغالزایی  انجام شود و عده ای بتوانند سرکار بروند دیگر شاهد این روند سعودی طلاق و پرونده اعتیاد جنگ و نزاغ و درگیری ها نخواهیم بود.

صادقی بیان داشت: مسئولین با برنامه ریزی  ببینند نیاز امروز شهرستان ما چه است انهم با یک کارشناسی دقیق و متعدد که اشتباهی صورت نگیرد و با برنامه ریزی هایی که در اتاق فکر انجام می شود برنامه ای پیاده بشود برای رفاه  حال عموم و سرمایه گذار دعوت بشود و اگر کسی می خواهد در این شهرستان سرمایه گذاری کند و شهرستان ما هم مستعد این هستند باید حمایت کرد وزیرا یک نفر می آید و لی ۱۰۰ نفر سر کار می روند .

صادقی در ادامه از فرماندار حاجی آباد بخاطر برگذاری همایش تقدیر و تشکر کرد و افزود: این همایش ها خوب است ولی باید این همایش ها که برگذار می شود و تصمیم گیری هایی هم در این همایش ها صورت می گیرد ولی ما باید در آینده شاهد به ثمر رسیدن این برنامه ریزی ها هم باشیم همه ماها باید برای رسیدگی به وضعت معیشتی مردم کمک کنیم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55119

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.