به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اختشاشات اخیر و دشمنی آشکار امریکا و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هدف دشمنان از آشوب های اخیر ولایت ستیزی می باشد و همان طور که زمان حضرت علی(ع) ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اختشاشات اخیر و دشمنی آشکار امریکا و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هدف دشمنان از آشوب های اخیر ولایت ستیزی می باشد و همان طور که زمان حضرت علی(ع) مولا فرمود قرآن ناطق من هستم و این عمر عاص است ولی کسی گوش نکرد امروز هم بعضی ها مثل آن زمان چشم و گوش بسته به دنبال خواسته های دشمنان نظام هستند.

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: فتنه گران امروز جامعه ما همین منتقدین به مولا علی (ع) و حضرت امام حسین(ع) هستند، منتقدین مسلمان نما بودند.

صادقی بیان داشت:دومین حربه دشمنان جهان اسلام دین ستیزی می باشد و همان طور که معاویه دستور داد کسی حق ندارد قرآن را تفسیر کند و حقیقت قرآن را درک کند و امروز هم شرایط جامعه به سمتی پیش می رود که مردم خیلی کم به دنبال حقیقت قرآن هستند.

وی تصریح کرد:دشمنان ما از طریق فضای مجازی و تبلیغات مسموم در ماهواره به دنبال دین ستیزی در ایران هستند.

امام جمعه موقت حاجی آباد، تقدس زدایی و کمرنگ جلوه دادن ارزش مقدسات و ارزش ها را ضد ارزش جلو دادن یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و افزود:دشمنان می خواهند هشت سال دفاع مقدس و عملکرد  شهدای مدافع حرم ، را کمرنگ جلوه بدهند.

صادقی تصریح کرد: عدالت یکی از اهداف انبیا الهی می باشد قران می فرماید اگر تمایل پیدا کنید به سمت عدالت گریزان بدانید که بی عدالت ها در راس حکومت قرار می گیرند و شما را مورد ظلم قرار می دهند، عدالت ستیزی یکی دیگر از اهداف دشمنان می باشد.

وی بیان کرد:ما باید مردم و جامعه کنونی را نسبت به ولایت آگاه کنیم که دشمنان از بحث ولایت ستیزی استفاده نکنند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم که فرمودند باید بین فتنه گران و فتنه زده ها تفاوت قائل شد اظهار کرد:دولت مردان باید به فکر معیشت مردم باشند و ضعف ها و نقص ها را مشخص و در صدد بر طرف کردن آنها برآیند.

صادقی افزود: با توجه به وظیفه و مسئولیت در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولین باید با تدابیر لازم تمام راههای نفوذ و سوء استفاده دشمن را ببندند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66611

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.