علمای اهل سنت هرمزگان در واکنش به بیانیه ضد ایرانی کشورهای عربی تاکید کردند:سیاست های اجرای کشورهای عربی حاشیه خلیج و سعودی ها القایی از سوی جبهه استکبار است که در راه ضربه زدن به اسلام قدم بر می دارند. به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ علما و روحانیون  اهل سنت هرمزگان ...

علمای اهل سنت هرمزگان در واکنش به بیانیه ضد ایرانی کشورهای عربی تاکید کردند:سیاست های اجرای کشورهای عربی حاشیه خلیج و سعودی ها القایی از سوی جبهه استکبار است که در راه ضربه زدن به اسلام قدم بر می دارند.

به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ علما و روحانیون  اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بین المللی هرمز نسبت به بیانه ضد ایرانی چهار کشور عربی واکنش نشان دادند و تاکید کردند: سیاست های اجرای کشورهای عربی حاشیه خلیج و سعودی ها القایی از سوی جبهه استکبار است و جای بسی تاسف است در راه ضربه زدن به اسلام قدم بر می دارند.

کشورهای خود فروخته عربی مجری نقشه های ضد اسلامی استکبار می باشند

شیخ فهیمی، عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفتگو به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به بیانیه ضد ایرانی چهار کشورعربی ایران با محکوم کردن این حرکت مذبوحانه گفت: اقدام اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس با انگیزه کمرنگ کردن حرکات ضد تروریستی ایران  است که این عمل کشورهای عربی محکوم است.

وی اظهار کرد:آزادی خواهان  جهان در برابر حقایق دنیا آگاهند و این امر بر ملت های جهان پوشیده نیست که ایران در طول تاریخ بیشترین آسیب ها را از تروریسم دیده است.

فهیمی افزود: آل سعود خود از مدافعان به خط تروریسم و عامل پرورش داعش در دنیا است که با نسبت دادن ایران به حمایت از تروریسم درصدد کمرنگ جلوه دادن فعالیت های ضد تروریستی و ضربه زدن به کشور ما است.

وی تاکید کرد: اگر سعودی ها و کشورهای دست نشانده استکبار از اقدامات ضد ایرانی خود دست بر ندارند به یقین مکرشان به خودشان باز می گردد.

عضو شورای روحانیت اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه استکبار درصدد به انحراف کشاندن اذهان عمومی از چهره اسلامی ایران است، تصریح کرد:کسانی که ایران را حامی تروریسم معرفی می کنند با اسرائیل رابطه دارند.

وی با اشاره به اینکه  کشورهای خود فروخته عربی مجری نقشه های شوم و ضد اسلامی استکبار می باشند ،تاکید کرد: جهان استکبار که با هدف منزوی کردن اسلام  درصدد تخریب ایران است و کسانی که خود را ام اقراء می دانند با جهل و نادانی درصدد نابودی اسلام رستین برآمده اند.

 

تبلغیات ضد ایرانی در راستای حفظ منافع شخصی سران عرب است

شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه ضمن محکوم کردن بیانیه چهار کشور عربی علیه ایران گفت: حکام کشورهای عربی افراد مستبدی هستند که با آرای مردم انتخاب نشده اند و زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه ایران موضع گرفته  و  داشته اند و زمانی که بهار عربی در کشورهای اسلامی بوجود آمد به اوج خود رسید.

وی اظهار کرد: کشورهای عربی با وجود انقلابی  که بیش از ۳۰سال از عمر آن گذشته است  منافع و اریکه قدرت را در خطر می بینند و سعی در تشویش کردن  اذهان عمومی دارند و به دلیل ترسی که در وجودشان از ایران وجود دارد دست به تبلیغات علیه ایران می زنند.

بهجت با اشاره به اینکه کشورهای عربی قصد دارند تحولات منطقه را به ایران نسبت دهند، خاطرنشان کرد: هدف کشورهای عربی تشویش اذهان عمومی علیه ایران است لذا باید هوشیار باشیم که قصد این کشورها و منابغ تزریق آنها چیست  و اگر ایران را مقصر می دانند خودشان در این زمینه سهم بیشتری دارند.

سیاست های اجرایی سعودی ها القایی از سوی جبهه استکبار است

خنجی امام جمعه اهل سنت پارسیان با بیان اینکه اتهام کشورهای عربی کار درستی نیست و محکوم است، گفت: ایران هیچ وقت حامی و   همدست  تروریست نبوده و  هیچ گاه در صدد برهم زدن امنیت کشورها در حقیقت حامی افرادی  است که از تروریست ضرر می بینند.

وی با بیان اینکه چهار کشور عربی که دست نشانده غرب می باشند از روی نادانی و جهالت به دنبال اتهام زنی به ایرانیان می باشند، اظهار کرد:سیاست های اجرای کشورهای عربی حاشیه خلیج و سعودی ها القایی از سوی جبهه استکبار است و جای بسی تاسف است در راه ضربه زدن به اسلام قدم بر می دارند.

خنجی تصریح کرد: دین اسلام در سایه اتحاد پیشرفت می کند و یهود درصدد اختلاف افکنی با کشورهای اسلامی است لذا باید بینش ها را ارتقا داد تا بتوان دشمن شناسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید همیشه مراقب توطئه های یهود باشند، تاکید کرد: اسرائیل برای برهم زدن اتحاد مسلمانان با برنانه های ضد اسلامی درصدد تشویش است.

عالم اهل سنت هرمزگان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و رجال سیاسی باید از حقانیت کشور در برابر توطئه های دنیای استکبار دفاع کند و باچهره واقعی ایران را در بین جهانیان ترویج دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55946

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.