در نشست برنامه ریزی مقابله با ویروس کرونا شهرستان حاجی آباد مطرح شد: ورودی های شهرستان حاجی آباد با برپایی ایستگاه در روستاهای باغات و طاشکوییه کنترل می شود. ...

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری لازم در ویشگیری از ویروس کرونا با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست برنامه ریزی مقابله با ویروس کرونا گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مطابق با وظایف تعیین شده با شبکه بهداشت و درمان همکاری های لازم را داشته باشند.
فرماندار حاجی آباد خبر داد: برای کنترل بیماری کرونا ورودی های شهرستان حاجی آباد با برپایی ایستگاه در روستاهای باغات و طاشکوییه کنترل می شوند.
جهانگیری در ادامه آموزش را مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا خواند و افزود: شبکه بهداشت و درمان به صورت مستمر آموزش ها و اطلاعات مناسب را برای پیشگیری از بیماری کرونا ارائه کند تا شهروندان نسبت به رعایت موارد لازم اقدام نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در این نشست از برخورد با هرگونه اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی شود خبر داد و افزود: هرگونه موارد احتکار و یا برهم زدن نظم بازار و سوء استفاده سودجویان و فرصت طلبان پیگیری و برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.