امام جمعه حاجی آباد گفت: وابستگی به غرب و شرق جزء  نکبت سوغات دیگری نداشته است انسان به جمهوری اسلامی ایمان بیاورد و کشور مان ایران بعد از پشت کردن به شرق و غرب و ایستادن روی پای خودمان توانستیم مقتدر در مقابل همه دشمنان بایستیم. به گزارش پیارمحجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: وابستگی به غرب و شرق جزء  نکبت سوغات دیگری نداشته است انسان به جمهوری اسلامی ایمان بیاورد و کشور مان ایران بعد از پشت کردن به شرق و غرب و ایستادن روی پای خودمان توانستیم مقتدر در مقابل همه دشمنان بایستیم.

به گزارش پیارمحجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عید نیمه شعبان عید رهایی بشر از ظلم و ستم است و مردم ایران اسلامی با همه وجود عشق و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ابراز می‌دارند.

وی به تبیین فلسفه ظهور پرداخت و افزود: انبیای الهی آمدند تا زمینه را برای بزرگترین حرکت تاریخ که همان ظهور منجی عالم بشریت است رقم بزنند و آینده بشریت به ظهور وابسته است.

امام جمعه حاجی‌آباد، ایران اسلامی را بسترساز مهدویت و کانون تحولات آخرالزمان در جهان خواند و افزود: با فضل خدای متعال ایران اسلامی نقش ویژه‌ای در مهندسی خداوند متعال برای این حرکت تاریخی دارد و در مرکزیت این تحولات قرار گرفته است.

مختاری با بیان اینکه خداوند با توجه حضور امامزادگان بر کشور جمهوری اسلامی ایران، این نقطه از کره زمین توجه ویژه‌ای کرده است افزود: روایات متعدد، حضور امام رضا(ع) و خواهر گرامی‌شان حضرت فاطمه معصومه(س) در مشهد و قم و قرار گرفتن امامزادگان در جای جای ایران اسلامی گواه بر این ادعاست.

امام جمعه حاجی‌آباد، عربستان را کشوری حلقه به گوش مستکبران عالم از جمله آمریکای جنایت‌کار دانست و اظهار داشت: همه دار و ندار کشور عربستان وابسته به آمریکا می‌باشد و این کشور غلام حلقه به گوش آمریکا است و تاریخ نشان داده است هیچ کشوری در تاریخ با تکیه بر قدرت‌های غربی به جایی نرسیده است.

وی به اقتدار امروز ایران اسلامی پرداخت و اظهار داشت: ایران تنهای دیروز و بدون امکانات بعد از انقلاب، امروز به یک کشور قدرتمند در دنیا تبدیل شده و به تعبیر خود غربی‌ها، ابرقدرت نوظهور قرن، ایران اسلامی است.

خطیب جمعه حاجی‌آباد با اشاره به آغاز و شروع به کار مجلس دهم گفت: نمایندگان باید خود را وامدار امام، شهدا، اسلام، انقلاب و مردم بدانند و با تمام وجود در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند و خود را وقف خدمت به مردم کنند و در سال اقتصاد مقاومتی در راستای قوانین و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور حرکت کنند.

وی نیروهای اطلاعات و سربازان امام زمان را یکی از پایه‌ها و ستون‌های اصلی نظام اسلامی خواند و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) مزین به زینت اخلاص هستند و تاکنون کارهای بزرگی در عرصه امنیت انجام دادند و در سال جدید با قوت و فراتر از گذشته با فساد، رانت‌خواری و قاچاق سازمان‌یافته برای تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54777

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.